A

 

Hajdú-Bihar Vármegyei Kormányhivatal

 

pályázatot hirdet

 

üzemeltetési referens munkakör betöltésére

 

 

Tevékenységi kör (ellátandó feladatok):  A kormányhivatal vagyonkezelésében/üzemeltetésében levő épületek üzemeltetéséhez kapcsolódó feladatainak ellátása: közüzemi szolgáltatások analitikai nyilvántartásainak vezetése, közüzemi számlák feldolgozása, közüzemi mérőórák állásainak rögzítése, közüzemi fogyasztásokról szóló adatszolgáltatások összeállítása.

 

Betöltendő állás jogviszonya:  Kormányzati szolgálati jogviszony (Kit.)

 

Foglalkoztatás időtartama, munkaideje, munkarendje, formája:

Határozatlan, 40 óra, Általános, Teljes munkaidő

 

Munkavégzés helye:  Debrecen, Piac utca 54.

 

A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információ (pl. jogviszony létesítés feltételei; próbaidő; illetmény/fizetés, speciális adatvédelmi tájékoztatás, stb.):  A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény rendelkezései az irányadók. A kormánytisztviselő tekintetében a kinevezésre és a jogviszony megszüntetésére vonatkozó munkáltatói jogkört a főispán, a további alapvető és egyéb munkáltató jogkört a Hajdú-Bihar Vármegyei Kormányhivatal Pénzügyi, Gazdálkodási és Informatikai Főosztály főosztályvezetője gyakorolja.

 

Pályázati feltételek

 

Jogállásból fakadó jogszabályi követelmények:

  • Büntetlen előélet
  • Cselekvőképesség
  • Magyar állampolgárság
  • Erkölcsi bizonyítvány

 

Elvárt végzettség/képesítés:

  • Középfok - szakképzettség, Egyéb végzettség, az egyéb pályázati feltételek meghatározásában foglaltak szerint

 

Egyéb pályázati feltétel meghatározása:

  • felsőoktatásban gazdaságtudományok, műszaki, államtudományi képzési területen szerzett feladathoz kapcsolódó szakirányú végzettség, vagy
  • felsőoktatásban szerzett végzettség és OKJ szerinti, a feladathoz kapcsolódó tanulmányi területen szerzett szakképesítés, vagy
  • közgazdasági szakközépiskolában szerzett érettségi végzettség, vagy
  • érettségi végzettség és OKJ szerinti a feladathoz kapcsolódó tanulmányi területen szerzett szakképesítés, vagy
  • érettségi végzettség és a feladathoz kapcsolódó, legalább 2 év releváns szakmai gyakorlat,
  • felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások).
  • Aláírt nyilatkozat arról, hogy a pályázó nem áll újra-alkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117. § (6), (8) bekezdése, vagy a 166. § (4) bekezdése szerint).
  • Aláírt nyilatkozat arról, hogy a pályázó hozzájárul - a pályázati eljárást követően - pályázati anyagának a kormányhivatal önéletrajz adatbázisában történő rögzítéséhez (ennek hiányában pályázati anyaga törlésre kerül).
  • A nyilatkozat alapján a kormányhivatal más feladatkör betöltése érdekében megkeresheti.

 

Pályázat elbírálása során a szakmai tapasztalat előnyt jelent

 

A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok:

  • fényképes önéletrajz (87/2019.(IV.23)Korm.rendelet 1 sz. melléklete alapján
  • Három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
  • Hozzájáruló nyilatkozat pályázati anyagba betekintésről
  • végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolata

 

Pályázat benyújtásának módja: elektronikus úton Tóth-Somogyi Kitti részére a palyazat.kh@hajdu.gov.hu  e-mail címen keresztül. A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Erdei Zsuzsánna nyújt, a 06-52/504-160-as telefonszámon.

 

A pályázat elbírálásának módja:  A benyújtott pályázat akkor tekinthető érvényesnek, ha a pályázati kiírásban szereplő tartalmi és formai követelményeknek megfelel. A kormányhivatal a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.

 

A pályázat benyújtásának határideje:  2024.11.30.

A pályázat elbírálásának határideje:  2024.12.15.

Állás tervezett betöltésének időpontja:  2024.12.16.

Publikálás tervezett időpontja:  2024.11.18., mely a linkre kattintva megtekinthető: Üzemeltetési referens munkatársat keres a kormányhivatal (kozszolgallas.ksz.gov.hu)