A
Hajdú-Bihar Vármegyei Kormányhivatal
pályázatot hirdet
üzemeltetési referens munkakör betöltésére
Tevékenységi kör (ellátandó feladatok): A kormányhivatal vagyonkezelésében/üzemeltetésében levő épületek üzemeltetéséhez kapcsolódó feladatainak ellátása: közüzemi szolgáltatások analitikai nyilvántartásainak vezetése, közüzemi számlák feldolgozása, közüzemi mérőórák állásainak rögzítése, közüzemi fogyasztásokról szóló adatszolgáltatások összeállítása.
Betöltendő állás jogviszonya: Kormányzati szolgálati jogviszony (Kit.)
Foglalkoztatás időtartama, munkaideje, munkarendje, formája:
Határozatlan, 40 óra, Általános, Teljes munkaidő
Munkavégzés helye: Debrecen, Piac utca 54.
A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információ (pl. jogviszony létesítés feltételei; próbaidő; illetmény/fizetés, speciális adatvédelmi tájékoztatás, stb.): A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény rendelkezései az irányadók. A kormánytisztviselő tekintetében a kinevezésre és a jogviszony megszüntetésére vonatkozó munkáltatói jogkört a főispán, a további alapvető és egyéb munkáltató jogkört a Hajdú-Bihar Vármegyei Kormányhivatal Pénzügyi, Gazdálkodási és Informatikai Főosztály főosztályvezetője gyakorolja.
Pályázati feltételek
Jogállásból fakadó jogszabályi követelmények:
- Büntetlen előélet
- Cselekvőképesség
- Magyar állampolgárság
- Erkölcsi bizonyítvány
Elvárt végzettség/képesítés:
- Középfok - szakképzettség, Egyéb végzettség, az egyéb pályázati feltételek meghatározásában foglaltak szerint
Egyéb pályázati feltétel meghatározása:
- felsőoktatásban gazdaságtudományok, műszaki, államtudományi képzési területen szerzett feladathoz kapcsolódó szakirányú végzettség, vagy
- felsőoktatásban szerzett végzettség és OKJ szerinti, a feladathoz kapcsolódó tanulmányi területen szerzett szakképesítés, vagy
- közgazdasági szakközépiskolában szerzett érettségi végzettség, vagy
- érettségi végzettség és OKJ szerinti a feladathoz kapcsolódó tanulmányi területen szerzett szakképesítés, vagy
- érettségi végzettség és a feladathoz kapcsolódó, legalább 2 év releváns szakmai gyakorlat,
- felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások).
- Aláírt nyilatkozat arról, hogy a pályázó nem áll újra-alkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117. § (6), (8) bekezdése, vagy a 166. § (4) bekezdése szerint).
- Aláírt nyilatkozat arról, hogy a pályázó hozzájárul - a pályázati eljárást követően - pályázati anyagának a kormányhivatal önéletrajz adatbázisában történő rögzítéséhez (ennek hiányában pályázati anyaga törlésre kerül).
- A nyilatkozat alapján a kormányhivatal más feladatkör betöltése érdekében megkeresheti.
Pályázat elbírálása során a szakmai tapasztalat előnyt jelent
A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok:
- fényképes önéletrajz (87/2019.(IV.23)Korm.rendelet 1 sz. melléklete alapján
- Három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
- Hozzájáruló nyilatkozat pályázati anyagba betekintésről
- végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolata
Pályázat benyújtásának módja: elektronikus úton Tóth-Somogyi Kitti részére a palyazat.kh@hajdu.gov.hu e-mail címen keresztül. A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Erdei Zsuzsánna nyújt, a 06-52/504-160-as telefonszámon.
A pályázat elbírálásának módja: A benyújtott pályázat akkor tekinthető érvényesnek, ha a pályázati kiírásban szereplő tartalmi és formai követelményeknek megfelel. A kormányhivatal a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázat benyújtásának határideje: 2024.11.30.
A pályázat elbírálásának határideje: 2024.12.15.
Állás tervezett betöltésének időpontja: 2024.12.16.
Publikálás tervezett időpontja: 2024.11.18., mely a linkre kattintva megtekinthető: Üzemeltetési referens munkatársat keres a kormányhivatal (kozszolgallas.ksz.gov.hu)