Változik az ügyintézési rend az ünnepek alatt

Korlátozott lesz az ügyintézés a kormányablakokban és kormányhivatalokban december 24-től január 5-ig. Kérjük, az ügyintézés megkezdése előtt mindenképp tájékozódjon a kormányhivatalok hivatalos felületein. Részletek itt olvashatók.

Szolgáltatáskiesés miatt változnak az ügyintézési határidők

2025.04.04. 12:40 | Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium

A tűzvédelmi, iparbiztonsági, valamint vízügyi és vízvédelmi hatósági eljárások digitális ügyintézése kapcsán 2025. április 2-án 12:00 órától a Robotzsaru iktató rendszer adott szolgáltatással érintett moduljainál szolgáltatáskiesés, üzemzavar tapasztalható. A benyújtott kérelmeket ezen időponttól a rendszer nem fogadja.

Amennyiben az érintett ügytípusokban az ügyfél az érintett hatóságokhoz elektronikus úton kérelmet nyújtott be, azt az üzemzavar elhárítását követően meg kell ismételni.

Az üzemzavar miatt a tűzvédelmi, iparbiztonsági, valamint vízügyi és vízvédelmi hatósági eljárások ügyintézési határidejébe az üzemzavar kezdettétől annak elhárításáig terjedő időszak nem számít bele. A zavar elhárítása az üzemeltető részéről folyamatban van.

Forrás: Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium