Átmeneti változás az ingatlan-nyilvántartási ügyek intézésében július végén
A Heves vármegyei földhivatali ügyfélszolgálatok 2025. július 25. (péntek) és augusztus 1. (péntek) között ingatlan-nyilvántartási tárgyú ügyekben – informatikai átállás miatt – nem fogadnak ügyfeleket. A kormányablakokban két napig szünetel majd a lakcímbejelentés.
2025. július 25. (péntek) és augusztus 1. (péntek) között időleges változás lép életbe Heves vármegye valamennyi földhivatali osztályán:
- Eger, Barkóczy utca 7.
- Füzesabony, Széchenyi utca 7.
- Gyöngyös, Kálvin utca 1-3.
- Hatvan, Balassi Bálint út 2.
- Heves, Szabadság u. 1/A.
az ingatlan-nyilvántartási ügyekben, a következők szerint:
2025. július 25. (péntek) és augusztus 1. (péntek) között ingatlan-nyilvántartási tárgyú ügyek tekintetében nincs ügyfélfogadás, tehát ingatlan-nyilvántartási tárgyú beadványok személyesen nem, csak papír alapon, postai úton, vagy elektronikusan terjeszthetőek elő, a tulajdoni lap másolat szolgáltatás szünetel.
A földmérési és a földügyi szakterületen a megszokott rendben zajlik az ügyfélfogadás.
Az átállás miatt két munkanapon a vármegye kormányablakaiban sem lehet ingatlan-nyilvántartási tárgyú ügyeket intézni: 2025. július 25-én (péntek) és július 28-án (hétfő) a lakcímbejelentés szünetel, valamint hiteles tulajdoni lapot és térképmásolatot nem adnak ki a kormányablakok.