Tisztelt Ügyfeleink!

2025. július 25. (péntek) és augusztus 1. (péntek) között ingatlan-nyilvántartási tárgyú ügyek tekintetében – informatikai átállás miatt – szünetel az ügyfélfogadás.
A jelzett időszakban ingatlan-nyilvántartási tárgyú beadványok személyesen nem, csak papír alapon, postai úton, vagy elektronikusan terjeszthetőek elő, a tulajdoni lap másolat szolgáltatás szünetel.

A földmérési és a földügyi szakterületen a megszokott rendben zajlik az ügyfélfogadás.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Ügyfélszolgálat alapadatok

E-mail:
foldhivatal.eger@heves.gov.hu
Telefon:
+36 (36) 511-670
Cím:
3300 Eger, Barkóczy F. u. 7.
Illetékesség:
Heves vármegye, Egri járás, Andornaktálya, Bátor, Demjén, Eger, Egerbakta, Egerbocs, Egercsehi, Egerszalók, Egerszólát, Feldebrő, Felsőtárkány, Hevesaranyos, Kerecsend, Maklár, Nagytálya, Noszvaj, Novaj, Ostoros, Szarvaskő, Szúcs, Tarnaszentmária, Verpelét

Nyitvatartás

hétfő: 8:00-16:30
kedd: Zárva
szerda: 8:00-16:30
csütörtök: Zárva
péntek: 8:00-14:00
szombat: Zárva
vasárnap: Zárva

Egyéb információk

Földhivatali szolgáltatások díjai

Időpontfoglalás 
A Központi Időpontfoglaló Alkalmazásban ügyintézésre időpontot foglalni Ügyfélkapu azonosítóval, a "Bejelentkezés" gombra kattintva lehet. Bejelentkezés után válassza a Földhivatal menüpontot!

Hivatali idő (nem azonos az ügyfélfogadás rendjével):
Hétfőtől csütörtökig: 8.00-16.30
Péntek: 8.00-14.00

Az e-papír szolgáltatással vagy hivatali tárhelyre elektronikusan érkezett beadványok akkor tekintendők a feltöltés napján benyújtottnak, ha a benyújtó általi feltöltésre a hivatali idő lejártát megelőzően legalább 3 órával sor kerül.

Köszönjük!