Ügyfélfogadási rend a téli szünetben

Változik a kormányablakok és kormányhivatali ügyfélszolgálatok ügyfélfogadási rendje a téli szünetben.

Ügyintézés előtt kérjük mindenképp tájékozódjon itt!

Ügyintézés Jász-Nagykun-Szolnok vármegyében 2024. december 30. és 2025. január 01. között

2024.12.19. 08:12 | Jász-Nagykun-Szolnok Vármegyei Kormányhivatal

Az igazgatási szünetben (2024. december 30-2025. január 1.) Jász-Nagykun-Szolnok vármegyében a kormányhivatal és a járási hivatalok az alábbi ügyintézési lehetőségeket biztosítják az ügyfelek részére.

Kormányablak

Az igazgatási szünet ideje alatt intézhető ügytípusok:

• Személyazonosításra alkalmas okmányokkal kapcsolatos ügyintézés (személyi igazolvány, útlevél, vezetői engedély)

• Lakcím ügyintézés

• NEK-regisztráció

• DÁP regisztráció;

• Európai Egészségbiztosítási Kártya igénylés

• TAJ kártya másodlat kiadása

• Rendszeres létfenntartási támogatás kérelemátvétel (kizárólag kormányablakokban, a Központi Okmányirodában nincs ügyintézés)

 A lakcím ügyintézés, Európai Egészségbiztosítási Kártya igénylés és TAJ kártya másodlat ügytípusok esetében a Központi Okmányirodában nem lesz lehetőség az ügyintézésre. 

 

Jász-Nagykun-Szolnok vármegyében az alábbi kormányablak tart nyitva az igazgatási szünet alatt:

5000 Szolnok, Ady E. út 9. 

Nyitvatartási idő:

Dec. 30. (hétfő): 8:00 – 12:00

Dec. 31. (kedd): 8:00 – 12:00

Telefon: 06-56/795-359

 

E-mail: szolnokjh.kab2@jasz.gov.hu

 

Szociális és Gyámügyi feladatok

Annak az újszülött gyermeknek, akinek nem ismertek a vér szerinti szülei, illetve ha a válsághelyzetben lévő szülő hozzájárul a már megszületett gyermeke nyílt, illetve titkos örökbefogadásához, szükséges a gyermek sorsának azonnali rendezése, melynek érdekében gyám kirendelésre, ideiglenes hatályú elhelyezésre kerül sor. Ebben az esetben az alábbi elérhetőségek állnak az ügyfelek rendelkezésére előzetes telefonos egyeztetés alapján: 

 

5000 Szolnok, Ady E. 35-37.

Telefon: 56/523-353

E-mail: kh.szocgyam@jasz.gov.hu

 A soron kívüli intézkedést igénylő gyámügyi és gyermekvédelmi, szociális ügyekben (gyermek ideiglenes hatályú elhelyezése, pénzbeli szociális és gyermekvédelmi ellátások folyósítása, eseti gondnok kirendelése egészségügyi beavatkozás előtt) ügyfélfogadási időben alábbi elérhetőségek állnak az ügyfelek rendelkezésére

előzetes telefonos egyeztetés alapján: 

Jászapáti Járási Hivatal

2024. december 30.

70/643-6385; 30/272-2164

2024. december 31.

70/643-6385; 30/272-2164

Jászberényi Járási Hivatal

2024. december 30.

20/237-0669

2024. december 31.

20/237-0669

Karcagi Járási Hivatal

2024. december 30.

30/431-4486    

2024. december 31.

30/431-4486    

Kunhegyesi Járási Hivatal

2024. december 30.

59/795-122

2024. december 31.

59/795-120

Kunszentmártoni Járási Hivatal

2024. december 30.

56/795-651

2024. december 31.

56/795-651

Mezőtúri Járási Hivatal

2024. december 30.

szoc: 56/795-799; 56/795-809      
gyám: 56/795-806

2024. december 31.

szoc: 56/795-799; 56/795-809      
gyám: 56/795-807

Szolnoki Járási Hivatal

2024. december 30.

56/795-791

2024. december 31.

56/795-791

Tiszafüredi Járási Hivatal

2024. december 30.

59/795-193

2024. december 31.

59/795-193

Törökszentmiklósi Járási Hivatal

2024. december 30.

70/643-6445; 56/795-611

2024. december 31.

70/643-6445; 56/795-611

 

 

 

 

Áldozatsegítés

Folyamatosan elérhető lesz az áldozatsegítési terület, mivel a statisztikák szerint bizonyos bűncselekmények száma a karácsonyi ünnepek környékén magasabb. Az áldozatok fokozott védelme és a kialakult krízishelyzetek azonnali kezelése érdekében az alábbi elérhetőségek állnak az ügyfelek rendelkezésére előzetes telefonos egyeztetés alapján: 

 5000 Szolnok, Ady E. 35-37.

Tel: 56/795-144

E-mail: ordog.orsolya.zsuzsanna@jasz.gov.hu

 

 

Munkavédelem

A súlyos és halálos munkabalesetek helyszíni kivizsgálása, tömeges foglalkozási megbetegedés bejelentés helyszíni kivizsgálása, azonnali beavatkozást igénylő, hatósági intézkedés nélkül életet, testi épséget veszélyeztető panaszok vagy közérdekű bejelentések megtételére az alábbi elérhetőségek állnak az ügyfelek rendelkezésére előzetes telefonos egyeztetés alapján: 

 

5000 Szolnok, Kossuth L. u. 6-8.

2024. december 30.

Telefon: 30/817-5492

E-mail: somogyi.janos@jasz.gov.hu

2024. december 31.

Telefon: 30/817-5307

E-mail: sipos.pal@jasz.gov.hu

 

Környezetvédelem

A környezetkárosodás megelőzésének és elhárítása érdekében azonnali beavatkozást igénylő esetben közérdekű bejelentések megtételére az alábbi elérhetőségek állnak az ügyfelek rendelkezésére előzetes telefonos egyeztetés alapján: 

 

 

Telefon: 30/445-8865

E-mail: nemes.gabor@jasz.gov.hu

 

Családvédelmi szolgálatok

A válsághelyzetben levő várandós anya segítése és a magzati élet védelme érdekében szükséges tanácsadás biztosítása érdekében az alábbi ügyfélfogadási renddel működnek a Családvédelmi Szolgálat a vármegyében:

 

5000 Szolnok, Ady E. u. 9. (Kormányablak épülete)           

 Ügyfélfogadás: december 30. (hétfő) 8.00 – 12.00

                              december 31. (kedd) 8.00 – 12.00

Telefon: 56/523-398

E-mail: kreiter.tunde@jasz.gov.hu

 Elhunytakkal kapcsolatos halaszthatatlan ügyek

Természetes halál esetén, ha a holttest boncolására nem került sor, a holttest elhamvaszthatóságát a fővárosi és vármegyei kormányhivatal népegészségügyi feladatkörében eljáró járási (fővárosi kerületi) hivatala engedélyezi.

 Holttest külföldre történő szállításához - ha nemzetközi szerződés másként nem rendelkezik - a rendeltetési hely szerinti ország hatóságának, valamint az elhalálozás helye szerint egészségügyi államigazgatási szervnek az engedélye szükséges. Az elhunyt külföldre szállítását a halál megállapításának helye szerint illetékes népegészségügyi feladatkörében eljáró járási hivatal engedélyezi. 

5000 Szolnok, Ady E. út 35-37.

Ügyfélfogadás előzetes telefonos egyeztetés alapján:

Telefon: 20/346-5098

E-mail: kh.nepeu@jasz.gov.hu

 Élelmiszerlánc-biztonság és állategészségügy

Rendkívüli élelmiszerlánc-biztonsági események (súlyos, tömeges, külföldi érintettségű élelmiszer eredetű megbetegedés, ételmérgezések) esetén, kifogásolható minőségű élelmiszerekkel kapcsolatban, valamint állatvédelmi ügyekben, állatharapásos esetekben, fertőző állatbetegségek esetén, az élelmiszer-előállító vágóhidak termékeinek piacra bocsátásához előzetes húsvizsgálat bejelentésekor, valamint a harmadik országból beérkező állategészségügyi vizsgálatra kötelezett szállítmányok ellenőrzése érdekében az alábbi elérhetőségek állnak az ügyfelek rendelkezésére:

Előzetes telefonos egyeztetés alapján: 

                              december 30-31.

Telefon: 30/983-5425

               30/440-0198

E-mail: szebenyi.istvan@jasz.gov.hu

              szephalmi.eva@jasz.gov.hu

Növényegészségügy

A harmadik országból beérkező, hatósági vizsgálatra kötelezett szállítmányok ellenőrzése és EU-felé történő beléptetésére az alábbi elérhetőség áll az ügyfelek rendelkezésére:

Előzetes telefonos egyeztetés alapján: 

                              december 30-31.

 

Telefon: 20/434-7748

E-mail: karcsai.zsuzsanna@jasz.gov.hu 


Készenlét a közérdekű bejelentések fogadására és kivizsgálására (Iparbiztonsági feladatok; a felszíni és felszín alatti vizekkel, a vízkárelhárítással és a vízgazdálkodással összefüggő rendkívüli események vízügyi- és vízvédelmi hatósági kezelése.)

A környezetkárosodás megelőzésének és elhárításának rendjéről szóló 90/2007. (IV. 26.) Korm. rendelet  15. § (3) bekezdése alapján a vízügyi hatóságnál állandó ügyeletet kell tartani; a veszélyes anyagokkal kapcsolatos súlyos balesetek elleni védekezésről szóló 219/2011. (X. 20.) Korm. rendelet 14. § (3) bekezdése szerint az iparbiztonsági hatóság a veszélyes anyagokkal kapcsolatos súlyos baleset, veszélyes anyagokkal kapcsolatos esemény körülményeinek kivizsgálása érdekében a tudomásszerzést követően haladéktalanul, de legfeljebb 3 napon belül hatósági ellenőrzést tart.

Közérdekű bejelentés:

2024. december 30-31.

Telefon: 30/368-8479

E-mail: kh.tuzved.iparbizt.vizugy@jasz.gov.hu

Földhivatali feladatok

Az igazgatási szünet alatt, valamint 2024. december 23-án, illetve 2025. január 2-án az ügyfélszolgálatok zárva tartanak.

A fentiekben fel nem sorolt ügyekben az igazgatási szünet alatt az ügyintézés szünetel, az ügyfélszolgálatok zárva tartanak.

 

 

Forrás: Főispáni Kabinet