Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII törvény 1. § 17. és 17. a. pontjai alapján az államigazgatási szervek – beleértve a Kormányhivatalokat - elektronikus ügyintézés biztosítására kötelezett állami szervek.
A Törvény 108. §-a értelmében az államigazgatási szervek 2018. január 1. napjától kötelesek az ügyek elektronikus intézését a Törvényben meghatározottak szerint biztosítani.
A Kormányhivatalok 2017. január 1-jétől az előzőekben leírt határidőig az elektronikus ügyintézési szolgáltatás megkezdését megelőzően, a 17. alcím szerinti adatszolgáltatás teljesítésével bejelenthetik, hogy a feladat- és hatáskörükbe tartozó egyes ügyek vagy valamennyi ügy tekintetében az előzőekben leírt határidőt megelőzően is vállalják az e Törvény szabályainak megfelelő elektronikus ügyintézés biztosítását.
2017. évtől lehetővé válik a jogszabályok által előírt bejelentési kötelezettség elektronikus úton történő teljesítése.
A .jar kiterjesztésű állományok megnyitásához az ABEV program telepítése szükséges mely a NAV honlapjáról letölthető.
2018.11.21. nappal frissítésre került minden nyomtatvány (a régi nem használható!!!) kérjük, töltse le újra!!!!
Az alábbi bejelentések esetében van mód az elektronikus bejelentőlapok kitöltésére az alábbi űrlapok telepítésével:
1. MUNKABALESETI jegyzőkönyvhöz 5/1993. (XII. 26.) MüM rendelet
4. Azbesztexpozíció kockázatával járó munkavégzés Bejelentése 12/2006. (III. 23.) EüM rendelet
5. BIOLÓGIAI KÓROKI TÉNYEZŐKKEL TÖRTÉNŐ TEVÉKENYSÉG bejelentés 61/1999. (XII. 1.) EüM rendelet
7. FOGLALKOZÁSI MEGBETEGEDÉS (MÉRGEZÉS) bejelentése 27/1996. (VIII. 28.) NM rendelet
8. FOKOZOTT EXPOZÍCIÓ bejelentése 27/1996. (VIII. 28.) NM rendelet
10. ÉPÍTŐIPARI kivitelezési tevékenység bejelentése 4/2002. (II. 20.) SzCsM-EüM együttes r.