A
Hajdú-Bihar Vármegyei Kormányhivatal
pályázatot hirdet
műemléki szakügyintéző
munkakör betöltésére
Tevékenységi kör (ellátandó feladatok):
A kulturális örökség védelméről szóló 2001. évi LXIV. törvény és a kulturális örökség védelmével kapcsolatos szabályokról szóló 68/2018. (IV. 9.) Korm. rendeletben foglalt örökségvédelmi feladatok ellátása.
Betöltendő állás jogviszonya: Kormányzati szolgálati jogviszony (Kit.)
Foglalkoztatás időtartama, munkaideje, munkarendje, formája:
- Határozatlan, 40 óra, Általános, Teljes munkaidő
Munkavégzés helye: Debrecen, Hatvan utca 16.
A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információ (pl. jogviszony létesítés feltételei; próbaidő; illetmény/fizetés, speciális adatvédelmi tájékoztatás, stb.):
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény rendelkezései az irányadók. A kormánytisztviselő tekintetében a kinevezésre és a jogviszony megszüntetésére vonatkozó munkáltatói jogkört a főispán, a további alapvető és egyéb munkáltatói jogkört a Hajdú-Bihar Vármegyei Kormányhivatal Építésügyi és Örökségvédelmi Főosztály főosztályvezetője gyakorolja.
Pályázati feltételek
Jogállásból fakadó jogszabályi követelmények:
- Büntetlen előélet
- Cselekvőképesség
- Magyar állampolgárság
- Vagyonnyilatkozattételi eljárás lefolytatása
- Erkölcsi bizonyítvány
Elvárt végzettség/képesítés:
- Felsőfokú végzettséghez kötött szakképesítés alapképzés (Bsc vagy BA), Egyéb végzettség, egyetemi vagy főiskolai végzettség az egyéb pályázati feltételek meghatározásában foglaltak szerint
- Egyéb pályázati feltétel meghatározása:
- mesterképzésben szerzett illetve egyetemi vagy főiskolai szintű építészmérnök vagy építőmérnök (szerkezetépítő, magasépítő üzemmérnök) szakképzettség, okleveles műemlékvédelmi szakmérnök vagy ezekkel egyenértékűnek elismert szakképzettség,
- felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások).
- Aláírt nyilatkozat arról, hogy a pályázó nem áll újra-alkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117. § (6), (8) bekezdése, vagy a 166. § (4) bekezdése szerint.
- Aláírt nyilatkozat arról, hogy a pályázó hozzájárul - a pályázati eljárást követően - pályázati anyagának a kormányhivatal önéletrajz adatbázisában történő rögzítéséhez (ennek hiányában pályázati anyaga törlésre kerül). A nyilatkozat alapján a kormányhivatal más feladatkör betöltése érdekében megkeresheti.
A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok:
- fényképes önéletrajz (87/2019.(IV.23)Korm.rendelet 1 sz. melléklete alapján
- Három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
- Hozzájáruló nyilatkozat pályázati anyagba betekintésről
- végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolata
Pályázat benyújtásának módja:
Elektronikus úton dr. Szűcs Zsuzsanna részére a palyazat.kh@hajdu.gov.hu e-mail címen keresztül. A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Erdei Zsuzsánna nyújt, a 06-52/504-160 -os telefonszámon. A benyújtandó pályázatban a munkakör pontos megjelölése szükséges.
A pályázat elbírálásának módja:
A benyújtott pályázat akkor tekinthető érvényesnek, ha a pályázati kiírásban szereplő tartalmi és formai követelményeknek megfelel. A kormányhivatal a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázat benyújtásának határideje: 2025.08.06.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025.08.28.
Állás tervezett betöltésének időpontja: 2025.09.01.
Publikálás tervezett időpontja: 2025.07.16., mely az alábbi linken megtekinthető: