A

 

Hajdú-Bihar Vármegyei Kormányhivatal

 

pályázatot hirdet

 

 

koordinációs referens

 

munkakör betöltésére.

 

Tevékenységi kör (ellátandó feladatok):  A Koordinációs Osztály feladatkörébe tartozó feladatok, így különösen: a kormányhivatal szervezeti egységeivel való kapcsolattartás (e-HelpDesk), adatbekérés, adatgyűjtés, azok feldolgozása és elemzése, elektronikus ügyintézési feladatok koordinálása, a vonatkozó normák ismerete. Szakrendszerekkel és iratkezelési szoftverekkel kapcsolatos e-ügyintézési koordinációs feladatok ellátása. Tájékoztató, valamint oktatási anyagok készítése és menedzselése, közzétételi folyamatok (különösen: honlap) menedzsmentje.

 

Betöltendő állás jogviszonya:  Kormányzati szolgálati jogviszony (Kit.)

 

Foglalkoztatás időtartama, munkaideje, munkarendje, formája:  Határozatlan, 40 óra, Általános, Teljes munkaidő

 

Munkavégzés helye:  4024 Debrecen, Piac u. 54.

 

A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információ (pl. jogviszony létesítés feltételei; próbaidő; illetmény/fizetés, speciális adatvédelmi tájékoztatás, stb.):  A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény rendelkezései az irányadók. A kormánytisztviselő tekintetében a kinevezésre és a jogviszony megszüntetésére vonatkozó munkáltatói jogkört a főispán, a további alapvető és egyéb munkáltatói jogkört a Hajdú-Bihar Vármegyei Kormányhivatal Jogi, Humánpolitikai és Koordinációs Főosztály főosztályvezetője gyakorolja.

 

Pályázati feltételek

 

Jogállásból fakadó jogszabályi követelmények:

 

  • Büntetlen előélet
  • Cselekvőképesség
  • Magyar állampolgárság
  • Erkölcsi bizonyítvány

 

 

Elvárt végzettség/képesítés:

 

  • Felsőfokú végzettséghez kötött szakképesítés alapképzés (Bsc vagy BA), Egyéb végzettség, egyetem vagy főiskolai végzettség az egyéb pályázati feltételek meghatározásában foglaltak szerint
  • Egyéb pályázati feltétel meghatározása:
  • felsőoktatásban szerzett végzettség,
  • felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások).
  • Aláírt nyilatkozat arról, hogy a pályázó nem áll újra-alkalmazási korlátozás hatálya alatt Kit. 117. § (6), (8) bekezdése, vagy a 166. § (4) bekezdése szerint.
  • Aláírt nyilatkozat arról, hogy a pályázó hozzájárul - a pályázati eljárást követően - pályázati anyagának a kormányhivatal önéletrajz adatbázisában történő rögzítéséhez (ennek hiányában pályázati anyaga törlésre kerül). A nyilatkozat alapján a kormányhivatal más feladatkör betöltése érdekében megkeresheti.
  • A pályázat elbírálása során a szakmai tapasztalat előnyt jelent 

 

Egyéb pályázati előnyök:

 

  • adatfeldolgozási és elemzési készségek,
  • haladó felhasználói szintű informatikai ismeretek,
  • jogi és szervezési jártasság.

 

A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok:

 

  • fényképes önéletrajz (87/2019.(IV.23)Korm.rendelet 1 sz. melléklete alapján
  • Három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
  • Hozzájáruló nyilatkozat pályázati anyagba betekintésről
  • végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolata

 

A pályázat benyújtásának határideje:  2025.09.29.

 

Pályázat benyújtásának módja:  elektronikus dr. Szabó Brigitta részére a palyazat.kh@hajdu.gov.hu e-mail címen keresztül.  A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Mezei-Czifra Bernadett nyújt, a 06-52/504-160 -os telefonszámon. A benyújtandó pályázatban a feladatkör pontos megjelölése szükséges.

 

A pályázat elbírálásának módja:  A benyújtott pályázat akkor tekinthető érvényesnek, ha a pályázati kiírásban szereplő tartalmi és formai követelményeknek megfelel. A kormányhivatal a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.

 

A pályázat elbírálásának határideje:  2025.10.10.

 

Állás tervezett betöltésének időpontja:  2025.10.13.

 

Publikálás időpontja:  2025.09.16. mely a Koordinációs referens (kozszolgallas.ksz.gov.hu) linken érhető el.