Változás az áru- és személyszállítással kapcsolatos ügyintézésben
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy Hajdú-Bihar Vármegyében megszűnik a személyes ügyintézés az alábbi, áru- és személyszállítással kapcsolatos ügyekben:
- közúti árutovábbítási engedély
- közúti áruszállítási igazolvány
- személytaxi engedély
- személygépkocsis személyszállítói engedély,
- önálló diszpécserszolgálati engedély,
- közúti autóbuszos személyszállítási engedély
- közúti személyszállítási igazolvány
Ezen ügytípusokban az ügyintézéshez szükséges dokumentumokat https://epapir.gov.hu/ felületen tudják benyújtani az alábbiak szerint:
Témacsoport: Kormányhivatali ügyek
Ügytípus: Közlekedési igazgatási feladatok
Az ügyintézéshez szükséges tájékoztatók és nyomtatványok a cikk csatolmányából tölthetők le.
Fontos tudni, hogy az alábbi ügyekben a következő ügyek továbbra is intézhetők személyesen:
- személytaxi, illetve személygépkocsis személyszállítási vezetői igazolvány
- járművezetői igazolvány kérelem
- autóbuszos menetlevél értékesítés
Ezen ügyek intézése esetén javasoljuk, hogy éljenek az előzetes időpontfoglalás lehetőségével.