Cegléden rendezte meg harmadik Munkáltatói Fórumát a Pest Vármegyei Kormányhivatal

2025.06.04. 11:46 | Pest Vármegyei Kormányhivatal

Az eseményre a ceglédi, a monori és a nagykátai járás munkáltatói és civil szervezetei kaptak meghívást, akik a GINOP_Plusz projektek nyújtotta lehetőségek mellett adózási és munkaügyi témákban is hallgathattak előadásokat.

Kép

A Pest Vármegyei Kormányhivatal által szervezett Munkáltatói Fórumra a GINOP_Plusz-4.1.1-23 „Ifjúsági Garancia Plusz” és a GINOP_Plusz-3.1.1-23 „A munkaerő-kínálat bővítése és fejlesztése” című Pillér projektek keretében került sor. A munkaerőpiaci programok célja a 15-29 éves, illetve a 30-64 éves álláskereső, és az inaktív személyek foglakoztatásának előmozdítása szolgáltatások, valamint részükre és jövőbeli munkáltatóiknak nyújtott támogatások által.

Kép

A rendezvényen dr. Nyikos Tamás Antal, a Ceglédi Járási Hivatal hivatalvezetője köszöntötte az egybegyűlteket, majd Szervánszky Gábor, a Foglalkoztatási Főosztály vezetője adott tájékoztatást a GINOP_Plusz-4.1.1-23 és a GINOP_Plusz-3.1.1-23 Pillér projektekről, és az általuk a foglalkoztatóknak nyújtott támogatásokról. Előadásában ismertette a projektekben elért eredményeket, és kihangsúlyozta a civil és üzleti partnerekkel való együttműködés jelentőségét is. Ezt követően Bösztöry Zsolt osztályvezető ismertette a Foglalkoztatási Főosztály harmadik, Európai Szociális Alap Plusz társfinanszírozásával megvalósuló Pillér projektjét, a GINOP_Plusz-3.2.1-21-2021-00001 “A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül” című programot, amelynek 2025. március 5-én indult el a negyedik szakasza. Célja, hogy a feltételeknek megfelelő vállalkozásoknak továbbadott támogatást nyújtson a munkahelyi képzések megvalósításához, ezzel növelve a termelékenységüket.

Kép

A projektek kínálta lehetőségek ismertetése után a jelenlévők a foglalkoztatók számára hasznos további előadásokon vehettek részt. Gajdos Nándor főosztályvezető, a kormányhivatal Foglalkoztatás-felügyeleti és Munkavédelmi Főosztályának képviseletében a legfontosabb munkaügyi szabályokat ismertette, míg a Nemzeti Adó- és Vámhivatal Tájékoztatási Igazgatósága részéről dr. Zapletán-Nagy Orsolya osztályvezető az alkalmazottakra vonatkozó adóügyi kérdésekben nyújtott tájékoztatást. A program zárásaként Budaváriné Kiss Andrea, a Buda-Házépítő Kft. ügyvezetője, mint foglalkoztató számolt be a Ceglédi Járási Hivatallal való együttműködésükről, és annak pozitív tapasztalatairól.

Kép

A Pest Vármegyei Kormányhivatal számára kiemelten fontos a térségben élők és az ott működő vállalkozások támogatása. Ennek eszközeit képezik a megvalósított munkaerő-piaci programok és a folyamatosan bővülő partneri együttműködések. A kormányhivatal dolgozói és a projektek munkatársai mindennapi munkájuk során ezek minél eredményesebb és sikeresebb elérésére törekednek annak érdekében, hogy Pest vármegyében élni és dolgozni is jó legyen.

Kép
Forrás: Pest Vármegyei Kormányhivatal