Ismét útnak indultak a mobilizált kormányablakok a vármegyében

2024.09.10. 11:07 | Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal

2024. szeptember 09. napjával ismét útnak indultak a Mobilizált Kormányablakok és az év második körútja alkalmával, újra meglátogatják az érintett településeket.

Szeptember 09. és 13. között a Kiskunfélegyházi járás szociális és oktatási intézményeiben lakókat/tanulókat és dolgozókat, valamint a Bajai járás területén várja ügyfeleit a két kormányablakbusz, amelyek az év során a vármegye valamennyi járásába eljutnak majd.

A Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatalnál 2018 áprilisában kezdte meg működését az új mobilizált ügyfélszolgálat, amely lehetővé teszi, hogy a kormányablakbuszban lévő két munkaállomáson az ügyfelek igénybe vehessék a kormányablakok szolgáltatásait, megkönnyítve ezzel ügyeik intézését. A hatékonyabb, gyorsabb ügyintézést szem előtt tartva, 2021 őszén szolgálatba állt a vármegye második mobilizált kormányablaka is a vármegye lakosai számára a 19 működő kormányablakunk mellett.

 

A kormányablakbusz segítségével helyben intézhetők az alábbi ügyek:

- személyi igazolvány igénylése

- lakcímváltozás bejelentése

- vezetői engedély ügyek

- diákigazolvány ügyek

- útlevél igénylése

 Az elkészült okmányok átvételére a buszon – technikai okok miatt – nem lesz lehetőség, azokat később postázzák. A bankkártyás fizetés a mobilizált ügyfélszolgálaton is biztosított.

 

Az érintett járások településeire vonatkozó menetrend IDE kattintva érhető el.

Forrás: Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal