Szolgálatban a vármegye mobilizált kormányablakai

2024.04.23. 10:32 | Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal

2024. április 22. és április 26. között a Bajai, valamint a Kiskunmajsai járás településein várja ügyfeleit a kormányablakbusz.

A Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatalnál 2018 áprilisában kezdte meg működését az új mobilizált ügyfélszolgálat, amely lehetővé teszi, hogy a kormányablakbuszban lévő két munkaállomáson az ügyfelek igénybe vehessék a kormányablakok szolgáltatásait, megkönnyítve ezzel ügyeik intézését. A hatékonyabb, gyorsabb ügyintézést szem előtt tartva, 2021 őszén szolgálatba állt a vármegye második mobilizált kormányablaka is a vármegye lakosai számára a 19 működő kormányablakunk mellett.

 

A kormányablakbusz segítségével helyben intézhetők az alábbi ügyek:

- személyi igazolvány igénylése

- lakcímváltozás bejelentése

- vezetői engedély ügyek

- diákigazolvány ügyek

- útlevél igénylése
 

 Az elkészült okmányok átvételére a buszon – technikai okok miatt – nem lesz lehetőség, azokat később postázzák. A bankkártyás fizetés a mobilizált ügyfélszolgálaton is biztosított.

 

Az érintett járások településeire vonatkozó menetrend IDE kattintva érhető el.

Forrás: Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal