Szolgálatban a vármegye mobilizált kormányablakai
2024. október 21. és október 25. között a Jánoshalmi és a Kiskőrösi járás területén várja ügyfeleit a kormányablakbusz.
Az érintett települések mellett, hétfőn Kiskőrösön a Magyarországi Baptista Egyház Filadelfia Integrált Szociális Intézményben lakók és dolgozók részére, csütörtökön a Kiskőrös Rendőrkapitányság, valamint a NAV Bács-Kiskun Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága - kiskőrösi Váminformációs Központ dolgozói részére is rendelkezésre áll majd kormányablakbusz.
A Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatalnál 2018 áprilisában kezdte meg működését az új mobilizált ügyfélszolgálat, amely lehetővé teszi, hogy a kormányablakbuszban lévő két munkaállomáson az ügyfelek igénybe vehessék a kormányablakok szolgáltatásait, megkönnyítve ezzel ügyeik intézését. A hatékonyabb, gyorsabb ügyintézést szem előtt tartva, 2021 őszén szolgálatba állt a vármegye második mobilizált kormányablaka is a vármegye lakosai számára a 19 működő kormányablakunk mellett.
A kormányablakbusz segítségével helyben intézhetők az alábbi ügyek:
- személyi igazolvány igénylése
- lakcímváltozás bejelentése
- vezetői engedély ügyek
- diákigazolvány ügyek
- útlevél igénylése
Az elkészült okmányok átvételére a buszon – technikai okok miatt – nem lesz lehetőség, azokat később postázzák. A bankkártyás fizetés a mobilizált ügyfélszolgálaton is biztosított.
Az érintett járások településeire vonatkozó menetrend IDE kattintva érhető el.