Szolgálatban a vármegye mobilizált kormányablakai

2025.05.09. 15:14 | Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal

A jövő héten, május 12. és május 16. között a Jánoshalmi járásban, valamint a Kiskunfélegyházi járás területén várja ügyfeleit a két kormányablakbusz, amelyek az év során a vármegye valamennyi járásába eljutnak majd.

A Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatalnál 2018 áprilisában kezdte meg működését az új mobilizált ügyfélszolgálat, amely lehetővé teszi, hogy a kormányablakbuszban lévő két munkaállomáson az ügyfelek igénybe vehessék a kormányablakok szolgáltatásait, megkönnyítve ezzel ügyeik intézését. A hatékonyabb, gyorsabb ügyintézést szem előtt tartva, 2021 őszén szolgálatba állt a vármegye második mobilizált kormányablaka is a vármegye lakosai számára a 19 működő kormányablakunk mellett.

A kormányablakbusz segítségével helyben intézhetők az alábbi ügyek:

- személyi igazolvány igénylése

- lakcímváltozás bejelentése

- vezetői engedély ügyek

- diákigazolvány ügyek

- útlevél igénylése

 Az elkészült okmányok átvételére a buszon – technikai okok miatt – nem lesz lehetőség. A bankkártyás fizetés a mobilizált ügyfélszolgálaton is biztosított.

Az érintett járások településeire vonatkozó menetrend IDE kattintva érhető el. 

Forrás: Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal