Jelszó elektronikus úton történő igénylése
Tisztelt Ügyfeleink!
Amennyiben kérelmét, adatszolgáltatási kötelezettségét meghatalmazott útján kívánja benyújtani, és még nem rendelkezik arra érvényes meghatalmazással, úgy az új meghatalmazás meghatalmazott által történő elektronikus benyújtásához a meghatalmazónak a Magyar Államkincstár (a továbbiakban: Kincstár) által kiadott jelszóval kell rendelkeznie. A jelszó a meghatalmazó (ügyfél) azonosítását szolgálja a meghatalmazás benyújtása során.
Jelszót igényelhet:
- - az ügyfél saját részére (a saját nevében jelentkezik be és nyújt be jelszó iránti kérelmet)
- - az ügyfél-nyilvántartási ügyekre érvényes meghatalmazással rendelkező meghatalmazott (az ügyfél képviseletében jelentkezik be és nyújt be jelszó iránti kérelmet)
Benyújtás menete a Kincstár elektronikus kérelembenyújtó felületén
(http://e-kerelem.mvh.allamkincstar.gov.hu):
Ügyfél-nyilvántartási ügyek → Kérelem, adatszolgáltatás elektronikus úton történő intézéséhez szükséges jelszó iránti kérelem menüpontjában nyújtható be.
A jelszó minden esetben az ügyfél részére kerül megküldésre. Amennyiben az ügyfél rendelkezik (ügyfélkapus/cégkapus) tárhellyel, úgy a Kincstár a jelszó iránti kérelem benyújtását igazoló KR dokumentumot az ügyfél tárhelyére küldi. A jelszó a KR dokumentum második oldalán kerül feltüntetésre.
A tárhelyről letöltött, a jelszót is tartalmazó KR dokumentumot a Kincstár e-Kérelem portálján (http://e-kerelem.mvh.allamkincstar.gov.hu), a KR dokumentum nyomtatása menüpontban található szolgáltatás segítségével tudja megtekinteni/kinyomtatni.
Amennyiben az ügyfél nem rendelkezik (ügyfélkapus/cégkapus) tárhellyel, a jelszó iránti kérelem benyújtását igazoló – jelszót nem tartalmazó – KR dokumentum a benyújtó tárhelyére érkezik. A jelszó értesítő ebben az esetben az ügyfél ügyfél-nyilvántartási rendszerben nyilvántartott levelezési címére, ennek hiányában lakóhely/székhely címére postai úton kerül megküldésre.
Jogállás, tevékenység
A központi hivatalok és a költségvetési szervi formában működő minisztériumi háttérintézmények felülvizsgálatával kapcsolatos intézkedésekről szóló 1312/2016. (VI. 13.) kormányhatározat alapján a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal (a továbbiakban: MVH) jogutódlással megszűnt. Az MVH megyei kirendeltségei 2017. január elsejei hatállyal a fővárosi és megyei kormányhivatalokba kerültek integrálásra.
A fentiek alapján a Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal az Agrár- és Vidékfejlesztést Támogató Főosztályon keresztül az Európai Mezőgazdasági Garancia Alap (a továbbiakban: EMGA) finanszírozásában, valamint az EMGA és az Európai Mezőgazdasági Vidékfejlesztési Alap társfinanszírozásában, továbbá a tagállami költségvetésből megvalósított intézkedésekhez kapcsolódóan, a Magyar Államkincstár nevében eljárva lát el egyes,
a) a kérelmek iratkezelésével, a kérelmekben foglalt adatok, információk adminisztratív és helyszíni vizsgálatával,
b) a kifizetési igénylések vizsgálatával összefüggő adminisztratív és helyszíni vizsgálatával,
c) a kölcsönös megfeleltetéssel kapcsolatos ellenőrzési feladatok ellátásával, továbbá
d) nem elektronikus ügyintézés esetében a döntések közlésével,
e) ügyfélszolgálati tevékenységek ellátásával,
f) a jogorvoslati kérelmek feldolgozásával,
g) a Magyar Államkincstárt terhelő adatszolgáltatási és jelentési kötelezettségek teljesítésével kapcsolatos feladatok támogatásával, valamint
h) az Egységes Mezőgazdasági Ügyfél-nyilvántartási Rendszer működtetésével kapcsolatos ügyfél-nyilvántartási feladatok ellátásával
összefüggő feladatokat.
Ügyleírás
Ügyfélnyilvántartási ügyek
Folyamatban lévő támogatásokkal kapcsolatos tájékoztatás nyújtása
Az Ügyfélszolgálat elérhetősége
Kapcsolódó oldalak
Agrárminisztérium
Magyar Államkincstár - Mezőgazdaság és vidékfejlesztés
Széchenyi 2020 pályázati oldal - Vidékfejlesztési Program (VP) pályázati dokumentációi
Nemzeti Agrárgazdasági Kamara