Alapinformációk
Egyéb információk
Egyéni vállalkozói tevékenység 2025. évi hatósági ellenőrzési terve Tiszakécske
Egyéni vállalkozói tevékenység 2024. évi hatósági ellenőrzés végrehajtásáról jelentés Tiszakécske
Temetkezési Szolgáltatást végzők nyilvántartása
Üzletszerű társasházkezelő, üzletszerű ingatlankezelő szolgáltatást nyújtók nyilvántartása: https://oknyir.kh.gov.hu/
Hivatali kapu
Szervezeti egységek
Tiszakécske
Szent Imre tér 1.
6060
Magyarország
A Hatósági és Gyámügyi Osztály munkatársai |
Osztályvezető:
Ügyintézők:
|
|
|
Települési ügysegéd |
Blizmanné Pusztai Ágnes (Tiszaalpár, Tiszaug) Faragóné Fábián Ida (Lakitelek, Szentkirály) |
Tiszakécske
Béke utca 116.
6060
Magyarország
Álláskeresési ellátás és nyilvántartásba vétel kezdeményezése online (Személyes megjelenés ezt követően is szükséges a Foglalkoztatási Osztályon, de az online bejelentés időpontja a nyilvántartásba vétel indító dátuma.)
Álláskeresők online regisztrációja - lépésről lépésre (Útmutató)
A Foglalkoztatási Osztály munkatársai |
Ügyintézők:
munkáltatói kapcsolattartás koordinálása, közvetítés, új munkahelyek feltárása, munkaerőpiaci prognózisok, felmérések készítése
közfoglalkoztatási támogatások, egyéb Nemzeti Foglalkoztatási Alapból finanszírozandó programok kezelése, TOP_Plusz-3.1.1-21 Bács-Kiskun vármegyei Paktum Plusz elnevezésű munkaerőpiaci programból nyújtható támogatások, a program célcsoportja: 50 év feletti regisztrált álláskeresők, 30 év feletti inaktívak
álláskeresők nyilvántartásba vétele, álláskeresési ellátások ügyintézése, EURES - uniós munkavállalással kapcsolatos ügyek, közérdekű munkavégzés, munkaerő-közvetítés
álláskeresők nyilvántartásba vétele, álláskeresési ellátások ügyintézése, EURES - uniós munkavállalással kapcsolatos ügyek, közérdekű munkavégzés, munkaerő-közvetítés
A program célcsoportja 30-49 év közötti álláskeresők
A megerősített Ifjúsági Garancia Rendszer és a keretében megvalósuló Ifjúsági Garancia Plusz munkaerőpiaci program szakmai megvalósítása, melynek célcsoportja: 30 év alatti pályakezdők, álláskeresők
A Bács-Kiskun Vármegyei Paktum_Plusz elnevezésű munkaerőpiaci program szakmai megvalósítása, melynek célcsoportja: 50 év feletti álláskeresők és a 30 év alatti hátrányos helyzetű inaktív személyek.
|
Illetékességi területe megegyezik a Tiszakécskei Járási Hivatal illetékességi területével.
- Ügyfélfogadási napokon 08.00-10.00 óra között várja a Foglalkoztatási Osztály azon ügyfeleit, akik új belépőként kívánnak regisztrálását/ellátást kérni, illetve már regisztráltként eseti igényekkel érkeznek, pl: hatósági bizonyítvány, állásinformáció, képzési információ.
- Ügyfélfogadási napokon 10.00 órától a már regiszterben lévő álláskereső személyek előre ütemezett fogadása történik.
- Munkáltatóink, partnerszervezeteink számára ügyfélfogadás mentes napokon is rendelkezésre állunk.
Tiszakécske
Szent Imre tér 1. (bejárat a Kossuth utca felől)
6060
Magyarország
Kormányablak - Tiszakécske (Szent Imre tér)
Információ, tájékoztatás kérése, időpontfoglalás a Kormányzati Ügyfélvonalon (0-24 órában): 1818
Külföldről: + 36 1 550 1858
E-mail: kormanyablak.tiszakecske@bacs.gov.hu
Ügyintézők:
1. Dóra-Vincze Adrienn - kormányablak ügyintéző
Elkészült okmányok átadása (igényelt okmány nyomon követése)
Személyazonosító igazolvány
Új típusú személyigazolvány aktiválása
Vezetői engedély
Útlevél
Nemzeti Egységes Kártya (NEK) adatlap felvételezése
(pl: diákigazolvány, polgárőr igazolvány, oktatási igazolvány)
Parkolási igazolvány kiállítása
Lakcímigazolvány, lakcímváltozás, lakcím fiktiválás
Adatszolgáltatás
Igazolás kiállítása diákok részére
2. Ábel Andrea - kormányablak ügyintéző
Elkészült okmányok átadása
Személyazonosító igazolvány
Vezetői engedély
Útlevél
Nemzeti Egységes Kártya (NEK) adatlap felvételezése
(pl: diákigazolvány, polgárőr igazolvány, oktatási igazolvány)
Parkolási igazolvány kiállítása
Lakcímigazolvány, lakcímváltozás, lakcím fiktiválás
Adatszolgáltatás
Igazolás kiállítása diákok részére
3. Juhász-Kardos Andrea - kormányablak ügyintéző
Elkészült okmányok átadása
Személyazonosító igazolvány
Vezetői engedély
Útlevél
Nemzeti Egységes Kártya (NEK) adatlap felvételezése
(pl: diákigazolvány, polgárőr igazolvány, oktatási igazolvány)
Parkolási igazolvány kiállítása
Lakcímigazolvány, lakcímváltozás, lakcím fiktiválás
Adatszolgáltatás
Igazolás kiállítása diákok részére
4. Novák Jetta - kormányablak ügyintéző
Gépjármű ügyintézés
5. Kiss Gabriella - kormányablak ügyintéző
Gépjármű ügyintézés
6. Kosik Tímea - hatósági ügyintéző
Egyéni vállalkozás hatósági ellenőrzése
Vezetői engedély visszavonása és vezetési jogosultság szüneteltetése
Közlekedési közigazgatási bírság megfizetésének elmulasztásához kapcsolódó
eljárások
7. Tariné Konfár Leonóra - kormányablak ügyintéző
- hiteles tulajonilap-másolat, hiteles térképmásolat és hiteles földhasználati lap
másolat kiadása
- szociális igazgatással kapcsolatos tájékoztatás
- családtámogatási kérelmek továbbítása
- egészségbiztosítási kérelmek továbbítása
- nyugdíjbiztosítási, nyugdíjfolyósítási kérelmek továbbítása
- megváltozott munkaképességű személyek ellátásával kapcsolatos kérelmek
továbbítása
- fogyatékossági támogatással kapcsolatos kérelmek továbbítása
- ügyfélkapu-regisztráció
8. Szatmári Szilvia - kormányablak ügyintéző
- hiteles tulajonilap-másolat, hiteles térképmásolat és hiteles földhasználati lap
másolat kiadása
- szociális igazgatással kapcsolatos tájékoztatás
- családtámogatási kérelmek továbbítása
- egészségbiztosítási kérelmek továbbítása
- nyugdíjbiztosítási, nyugdíjfolyósítási kérelmek továbbítása
- megváltozott munkaképességű személyek ellátásával kapcsolatos kérelmek
továbbítása
- fogyatékossági támogatással kapcsolatos kérelmek továbbítása
- ügyfélkapu-regisztráció
10. Terjéki Sándor - hatósági ügyintéző
Gépjármű ügyintézés:
- gépjármű kötelező felelősségbiztosítás hiánya miatti eljárások
11. - Juhász István - titkársági és igazgatási ügyintéző
- általános információnyújtás kormányablak ügyekben
- iktatási, irattározási és postázási feladatok ellátása
9. Sztrehárszki Ágnes Zsuzsanna - NAV ügyintéző - Tel: 1819
A NAV ügyfélszolgálat hétfőnként 8.00-12.00 és 13.00-17.00 között, valamint péntekenként 8.00-12.00 között érhető el.
A Kormányablakban ügyintézésre a helyben lévő ügyfélhívón keresztül napi sorszám húzásával érkezési sorrendben, vagy időpontfoglalás alapján van lehetőség.
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy kormányablakunkban a helyi kapacitás és az ügyfélforgalom nagyságának függvényében a sorszámosztás felfüggesztésre kerülhet!
A sorszámosztás napi időszaka és a tényleges ügyfélfogadási ügyintézési idő eltérhet egymástól.
A sorszámosztás lezárását követően a fennmaradó ügyfélfogadási időben a már sorszámmal rendelkező ügyfeleink fogadása történik.
Kérjük, hogy a gördülékeny ügyintézés érdekében szíveskedjenek élni az előzetes időpontfoglalás lehetőségével, így elkerülhető a hosszas várakozás.
Időpontfoglalás az alábbi módokon lehetséges:
-
a 1818 kormányzati ügyfélvonalon a 3.1 menü alatt
-
interneten - https://idopontfoglalo.kh.gov.hu honlapon, KAÜ-n keresztül
Kérjük, hogy amennyiben a fenti honlapon vagy a 1818-as telefonszámon foglalt időpontot, akkor a megadott sorszámot szíveskedjen megjegyezni, ugyanis ezen sorszám alapján történik a behívás és az ügyintézés, így külön sorszámot a helyben lévő ügyfélhívón már nem kell húzni.
Illeték és díjfizetési lehetőségek:
-
bankkártyás fizetés
-
csekkes postai befizetés (Postahivatal kb. 100 méterre található a Béke tér 1. szám alatt)
A Postahivatal nyitvatartási idején túli illeték befizetéséhez kötött ügyintézés csak a bankkártyával rendelkező ügyfelek részére teljesíthető.
Postai nyitvatartás:
Hétfő: 8.00-17.00
Kedd: 8.00-16.00
Szerda: 8.00-16.00
Csütörtök: 8.00-16.00
Péntek: 8.00-15.00
NYOMTATVÁNYOK:
Útlevél kiadásához szülői hozzájáruló nyilatkozat kiskorú kérelmező esetén
Szállásadói hozzájáruló nyilatkozat lakcímbejelentéshez közös tulajdon / több haszonélvező esetén