Ugrás a tartalomra

Szintet lép az elektronikus ügyintézés. Ismerje meg a Digitális Állampolgárság Programot!

Címlap Kormányhivatalok
  • Fővárosi és vármegyei kormányhivatalok

    Budapest Főváros Kormányhivatala

    1138, Budapest Váci út 172-176.

    Pest Vármegyei Kormányhivatal

    1052, Budapest Városház utca 7.

    Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal

    6000, Kecskemét Deák Ferenc tér 3.

    Baranya Vármegyei Kormányhivatal

    7623, Pécs József Attila utca 10.

    Békés Vármegyei Kormányhivatal

    5600, Békéscsaba Derkovits sor 2.

    Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Kormányhivatal

    3525, Miskolc Városház tér 1.

    Csongrád-Csanád Vármegyei Kormányhivatal

    6722, Szeged Rákóczi tér 1.

    Fejér Vármegyei Kormányhivatal

    8000, Székesfehérvár Szent István tér 9.

    Győr-Moson-Sopron Vármegyei Kormányhivatal

    9021, Győr Árpád út 32.

    Hajdú-Bihar Vármegyei Kormányhivatal

    4024, Debrecen Piac utca 54.

    Heves Vármegyei Kormányhivatal

    3300, Eger Kossuth Lajos út 9.

    Jász-Nagykun-Szolnok Vármegyei Kormányhivatal

    5000, Szolnok Kossuth Lajos út 2.

    Komárom-Esztergom Vármegyei Kormányhivatal

    2800, Tatabánya Bárdos László utca 2.

    Nógrád Vármegyei Kormányhivatal

    3100, Salgótarján Zemlinszky Rezső út 9.

    Somogy Vármegyei Kormányhivatal

    7400, Kaposvár Nagy Imre tér 1.

    Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Kormányhivatal

    4400, Nyíregyháza Hősök tere 5.

    Tolna Vármegyei Kormányhivatal

    7100, Szekszárd Augusz Imre utca 7.

    Vas Vármegyei Kormányhivatal

    9700, Szombathely Berzsenyi Dániel tér 1.

    Veszprém Vármegyei Kormányhivatal

    8200, Veszprém Megyeház tér. 1.

    Zala Vármegyei Kormányhivatal

    8900, Zalaegerszeg Kosztolányi Dezső u. 10.

  • Kormányablak-kereső
  • Kormányablakbusz menetrendek
  • Hírek
  • Dokumentumok, nyomtatványok
huen

Kereső melletti menü

  • Ügyfélszolgálat-kereső
  • Központi Okmányügyi Ügyfélszolgálat
  • Ügysegédek
  • Intézhető ügyek
  • Időpontfoglalás
  • Elérhetőségek
  • 1818 - Kormányzati Ügyfélvonal
  • Hazaváró Pontok
Részletes kereső
  1. Címlap
  2. Kormányhivatalok
  3. Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal

Tiszakécskei Járási Hivatal

Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal

  • Vissza a vármegyei főoldalra
  • Hírek
  • Szervezeti egységek
  • Járási Hivatalok
  • Főispán
  • Dokumentumok, nyomtatványok
  • e-Ügyintézés
  • Rólunk
  • Szociális ellátások
  • Családtámogatás
  • Lakástámogatás
  • Családvédelmi Szolgálat
  • Álláshirdetések
  • Integritás
  • Hirdetmények
  • Közérdekű adatok
  • Hasznos linkek
  • Mobilizált kormányablakok
  • Európai uniós projektek

Alapinformációk

Hivatalvezető:
Szeidl József
Cím: 6060 Tiszakécske, Szent Imre tér 1.
Levelezési cím:
6060 Tiszakécske, Szent Imre tér 1.
E-mail cím:
tiszakecske@bacs.gov.hu
Telefon:
+36 76 795 574
Illetékesség:
Lakitelek, Szentkirály, Tiszaalpár, Tiszakécske, Tiszaug

Egyéb információk

Egyéni vállalkozói tevékenység 2025. évi hatósági ellenőrzési terve Tiszakécske

Egyéni vállalkozói tevékenység 2024. évi hatósági ellenőrzés végrehajtásáról jelentés Tiszakécske

Temetkezési Szolgáltatást végzők nyilvántartása

Üzletszerű társasházkezelő, üzletszerű ingatlankezelő szolgáltatást nyújtók nyilvántartása: https://oknyir.kh.gov.hu/

Hivatali kapu

KRID:
216452780
Rövid név:
JH03TISZAK

Szervezeti egységek

Vezető:
Dr. Varga Erika osztályvezető
Cím:

Tiszakécske
Szent Imre tér 1.
6060
Magyarország

E-mail cím:
hatosagi.tiszakecske@bacs.gov.hu
Telefonszám:
+36 76 795 574
Egyéb információ:

 

 

A Hatósági és Gyámügyi Osztály munkatársai

Osztályvezető:

  •  Dr. Varga Erika - (Tel: 76/795-573)
    • Kiskorúak vagyoni ügye
    • Eseti gyám rendelés

 

Ügyintézők:

  • Blizmanné Pusztai Ágnes - szociális ügyintéző (Tel: 76/795-577)
    • Ápolási díj megállapítás
    • Gyermekek otthongondozási díja megállapítás
    • Közgyógy ellátás ALANYI, NORMATÍV jogcímen (Tiszakécske, Tiszaalpár)

 

  • Faragóné Fábián Ida - szociális ügyintéző (Tel: 76/795-578)
    • Foglalkoztatás helyettesítő támogatás (FHT)
    • Egészségkárosodási és gyermekfelügyeleti támogatás (EGYT)
    • Időskorúak járadéka
    • Közgyógy ellátás ALANYI, NORMATÍV jogcímen (Tiszaug, Szentkirály, Lakitelek)
    • Védendő fogyasztók nyilvántartása
    • Települési ügysegédi feladatok ellátása (Szentkirály, Lakitelek)
    • Hadiárva, hadigyámolt járadék megállapítása
    • Oktatási ügyek

 

  • Farkas Renáta  - szociális ügyintéző (Tel:76/896-420)
    • Szociális rászorultság megállapítása iránt egészségügyi szolgáltatásra való jogosultság igénybevétele

 

  • Dr. Varga Erika - osztályvezető (Tel: 76/795-573)
    • Örökség visszautasításának jóváhagyása
    • Védelembe vételi eljárások
    • Kapcsolattartás rendezése/megváltoztatása
    • Családbafogadás és gyámság (Tiszaalpár, Szentkirály, Lakitelek, Tiszaug)

 

  • Szabó Krisztina - gyámügyi ügyintéző (Tel: 76/795-572)
    • Ideiglenes hatályú elhelyezés
    • Nevelésbevétel

 

  • Szabóné Bagi Erzsébet - gyámügyi ügyintéző (Tel: 76/795-573)
    • Otthonteremtési támogatás
    • Tartásdíj megelőlegezése
    • Családbafogadás és gyámság (Tiszakécske)

 

  • Szőke Szimonetta Ágnes - gyámügyi ügyintéző (Tel: 76/795-579)
    • Gondnoksági ügyek

 

  • Jáhnerné Fekete Tímea - titkársági ügyintéző (Tel: 76/795-576)

 

  • Kállai Péter - titkársági-igazgatási ügyintéző (Tel: 76/795-575)

 

  • Tar Melinda - titkársági, iratkezelési és ügyviteli feladatokat ellátó ügyintéző (Tel: 76/795-574)

Települési ügysegéd

Blizmanné Pusztai Ágnes (Tiszaalpár, Tiszaug)

Faragóné Fábián Ida (Lakitelek, Szentkirály)

Ügyfélszolgálat:
Tiszakécskei Járási Hivatal Hatósági és Gyámügyi Osztály Ügyfélszolgálat
Vezető:
Terjéki Zsuzsanna osztályvezető
Cím:

Tiszakécske
Béke utca 116.
6060
Magyarország

E-mail cím:
foglalkoztatas.tiszakecske@bacs.gov.hu
Telefonszám:
+36 76 795 501
Egyéb információ:

Álláskeresési ellátás és nyilvántartásba vétel kezdeményezése online (Személyes megjelenés ezt követően is szükséges a Foglalkoztatási Osztályon, de az online bejelentés időpontja a nyilvántartásba vétel indító dátuma.)

Álláskeresők online regisztrációja - lépésről lépésre (Útmutató)

A Foglalkoztatási Osztály munkatársai

 

Ügyintézők:

  • Radicsné Tóth Zsuzsanna foglalkoztatási szakügyintéző 76/795-495

munkáltatói kapcsolattartás koordinálása, közvetítés, új munkahelyek feltárása, munkaerőpiaci prognózisok, felmérések készítése

 

  • Berényi Bernadett aktív eszköz-közfoglalkoztatási ügyintéző 76/795-496

közfoglalkoztatási támogatások, egyéb Nemzeti Foglalkoztatási Alapból finanszírozandó programok kezelése, TOP_Plusz-3.1.1-21 Bács-Kiskun vármegyei Paktum Plusz elnevezésű munkaerőpiaci programból nyújtható támogatások, a program célcsoportja: 50 év feletti regisztrált álláskeresők, 30 év feletti inaktívak

 

  • Sváb-Kovács Anita hatósági szakügyintéző 76/795-497

álláskeresők nyilvántartásba vétele, álláskeresési ellátások ügyintézése, EURES - uniós munkavállalással kapcsolatos ügyek, közérdekű munkavégzés, munkaerő-közvetítés

 

  • Makó-Balázs Orsolya hatósági ügyintéző 76/795-498

álláskeresők nyilvántartásba vétele, álláskeresési ellátások ügyintézése, EURES - uniós munkavállalással kapcsolatos ügyek, közérdekű munkavégzés, munkaerő-közvetítés

 

  • Ali Zsuzsanna GINOP_Plusz 3.1.1 projekt munkatárs - 76/795-494

A program célcsoportja 30-49 év közötti álláskeresők 

 

  • Halik Rita GINOP_Plusz 4.1.1 projekt munkatárs - 76/795-503

A megerősített Ifjúsági Garancia Rendszer és a keretében megvalósuló Ifjúsági Garancia Plusz munkaerőpiaci program szakmai megvalósítása, melynek célcsoportja: 30 év alatti pályakezdők, álláskeresők

  • Trencsényiné Tóth Edina TOP_Plusz-3.1.1 munkatárs - 76/795-499

A Bács-Kiskun Vármegyei Paktum_Plusz elnevezésű munkaerőpiaci program szakmai megvalósítása, melynek célcsoportja: 50 év feletti álláskeresők és a 30 év alatti hátrányos helyzetű inaktív személyek.

 

 

Illetékességi területe megegyezik a Tiszakécskei Járási Hivatal illetékességi területével.

  • Ügyfélfogadási napokon 08.00-10.00 óra között várja a Foglalkoztatási Osztály azon ügyfeleit, akik új belépőként kívánnak regisztrálását/ellátást kérni, illetve már regisztráltként eseti igényekkel érkeznek, pl: hatósági bizonyítvány, állásinformáció, képzési információ.
  • Ügyfélfogadási napokon 10.00 órától a már regiszterben lévő álláskereső személyek előre ütemezett fogadása történik.
  • Munkáltatóink, partnerszervezeteink számára ügyfélfogadás mentes napokon is rendelkezésre állunk.   

 

Ügyfélszolgálat:
Tiszakécskei Járási Hivatal Foglalkoztatási Osztály Ügyfélszolgálat
Vezető:
Kovács Anikó osztályvezető
Cím:

Tiszakécske
Szent Imre tér 1. (bejárat a Kossuth utca felől)
6060
Magyarország

E-mail cím:
kormanyablak.tiszakecske@bacs.gov.hu
Telefonszám:
+36 76 795 574
Egyéb információ:

Kormányablak - Tiszakécske (Szent Imre tér)

 

Információ, tájékoztatás kérése, időpontfoglalás a Kormányzati Ügyfélvonalon (0-24 órában): 1818

Külföldről: + 36 1 550 1858


E-mail: kormanyablak.tiszakecske@bacs.gov.hu

Ügyintézők:

1. Dóra-Vincze Adrienn - kormányablak ügyintéző

               Elkészült okmányok átadása (igényelt okmány nyomon követése)

               Személyazonosító igazolvány

               Új típusú személyigazolvány aktiválása

               Vezetői engedély

               Útlevél

               Nemzeti Egységes Kártya (NEK) adatlap felvételezése

               (pl: diákigazolvány, polgárőr igazolvány, oktatási igazolvány)

               Parkolási igazolvány kiállítása

               Lakcímigazolvány, lakcímváltozás, lakcím fiktiválás

               Adatszolgáltatás

               Igazolás kiállítása diákok részére

 

2. Ábel Andrea - kormányablak ügyintéző

               Elkészült okmányok átadása

               Személyazonosító igazolvány

               Vezetői engedély

               Útlevél

               Nemzeti Egységes Kártya (NEK) adatlap felvételezése

               (pl: diákigazolvány, polgárőr igazolvány, oktatási igazolvány)

               Parkolási igazolvány kiállítása

               Lakcímigazolvány, lakcímváltozás, lakcím fiktiválás

               Adatszolgáltatás

               Igazolás kiállítása diákok részére

 

3. Juhász-Kardos Andrea - kormányablak ügyintéző

               Elkészült okmányok átadása

               Személyazonosító igazolvány

               Vezetői engedély

               Útlevél

               Nemzeti Egységes Kártya (NEK) adatlap felvételezése

               (pl: diákigazolvány, polgárőr igazolvány, oktatási igazolvány)

               Parkolási igazolvány kiállítása

               Lakcímigazolvány, lakcímváltozás, lakcím fiktiválás

               Adatszolgáltatás

               Igazolás kiállítása diákok részére

 

4. Novák Jetta - kormányablak ügyintéző

                 Gépjármű ügyintézés

 

5. Kiss Gabriella - kormányablak ügyintéző

               Gépjármű ügyintézés

 

6. Kosik Tímea - hatósági ügyintéző

                Egyéni vállalkozás hatósági ellenőrzése

                Vezetői engedély visszavonása és vezetési jogosultság szüneteltetése

                Közlekedési közigazgatási bírság megfizetésének elmulasztásához kapcsolódó

                eljárások


 

7. Tariné Konfár Leonóra - kormányablak ügyintéző

                - hiteles tulajonilap-másolat, hiteles térképmásolat és hiteles földhasználati lap

                   másolat kiadása

                 - szociális igazgatással kapcsolatos tájékoztatás

                 - családtámogatási kérelmek továbbítása 

                 - egészségbiztosítási kérelmek továbbítása 

                 - nyugdíjbiztosítási, nyugdíjfolyósítási kérelmek továbbítása  

                 - megváltozott munkaképességű személyek ellátásával kapcsolatos kérelmek

                   továbbítása

                 - fogyatékossági támogatással kapcsolatos kérelmek továbbítása

                 - ügyfélkapu-regisztráció

      

8. Szatmári Szilvia - kormányablak ügyintéző

                 - hiteles tulajonilap-másolat, hiteles térképmásolat és hiteles földhasználati lap

                   másolat kiadása

                 - szociális igazgatással kapcsolatos tájékoztatás

                 - családtámogatási kérelmek továbbítása 

                 - egészségbiztosítási kérelmek továbbítása 

                 - nyugdíjbiztosítási, nyugdíjfolyósítási kérelmek továbbítása  

                 - megváltozott munkaképességű személyek ellátásával kapcsolatos kérelmek

                   továbbítása

                 - fogyatékossági támogatással kapcsolatos kérelmek továbbítása

                 - ügyfélkapu-regisztráció  

         

10. Terjéki Sándor - hatósági ügyintéző

                 Gépjármű ügyintézés:

                  - gépjármű kötelező felelősségbiztosítás hiánya miatti eljárások


 

11.  - Juhász István - titkársági és igazgatási ügyintéző

                   - általános információnyújtás kormányablak ügyekben

                   - iktatási, irattározási és postázási feladatok ellátása


 

9. Sztrehárszki Ágnes Zsuzsanna - NAV ügyintéző - Tel: 1819

A NAV ügyfélszolgálat hétfőnként 8.00-12.00 és 13.00-17.00 között, valamint péntekenként 8.00-12.00 között érhető el.

 

A Kormányablakban ügyintézésre a helyben lévő ügyfélhívón keresztül napi sorszám húzásával érkezési sorrendben, vagy időpontfoglalás alapján van lehetőség. 


 

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy kormányablakunkban a helyi kapacitás és az ügyfélforgalom nagyságának függvényében a sorszámosztás felfüggesztésre kerülhet!

 

A sorszámosztás napi időszaka és a tényleges ügyfélfogadási ügyintézési idő eltérhet egymástól.

 

A sorszámosztás lezárását követően a fennmaradó ügyfélfogadási időben a már sorszámmal rendelkező ügyfeleink fogadása történik.
Kérjük, hogy a gördülékeny ügyintézés érdekében szíveskedjenek élni az előzetes időpontfoglalás lehetőségével, így elkerülhető a hosszas várakozás.


 

Időpontfoglalás az alábbi módokon lehetséges:

  • a 1818 kormányzati ügyfélvonalon a 3.1 menü alatt

  • interneten - https://idopontfoglalo.kh.gov.hu honlapon, KAÜ-n keresztül


 

Kérjük, hogy amennyiben a fenti honlapon vagy a 1818-as telefonszámon foglalt időpontot, akkor a megadott sorszámot szíveskedjen megjegyezni, ugyanis ezen sorszám alapján történik a behívás és az ügyintézés, így külön sorszámot a helyben lévő ügyfélhívón már nem kell húzni.

 

Illeték és díjfizetési lehetőségek:

  • bankkártyás fizetés

  • csekkes postai befizetés (Postahivatal kb. 100 méterre található a Béke tér 1. szám alatt)

A Postahivatal nyitvatartási idején túli illeték befizetéséhez kötött ügyintézés csak a bankkártyával rendelkező ügyfelek részére teljesíthető.

 

Postai nyitvatartás:

Hétfő: 8.00-17.00

Kedd: 8.00-16.00

Szerda: 8.00-16.00

Csütörtök: 8.00-16.00

Péntek: 8.00-15.00

 

NYOMTATVÁNYOK:

Útlevél kiadásához szülői hozzájáruló nyilatkozat kiskorú kérelmező esetén

Szállásadói hozzájáruló nyilatkozat lakcímbejelentéshez közös tulajdon / több haszonélvező esetén

Időpontfoglalás Kormányablakba
E-ügyintézés
Kormányablak Mobilapp
Kormányzati Ügyfélvonal
Mondja el a véleményét!

Lábléc1

  • Rólunk
  • Elérhetőségek
  • Adatvédelem
  • Impresszum

Lábléc2

  • Családtámogatások
  • Lakástámogatás
  • Elektronikus ügyintézés
  • Sütibeállítások

Miniszterelnökség weboldala

A Kormány Facebook oldala

A Kormányhivatalok YouTube csatornája

Miniszterelnökség és Lechner Nonprofit Kft. logóiÜzemelteti a Lechner Nonprofit Kft. a Területi Közigazgatásért Felelős Államtitkárság megbízásából.

Magyarország.hu
IDŐPONTFOGLALÁS kormányablakba
Kormány.hu
1818