Alapinformációk
Hivatali kapu
Szervezeti egységek
Tiszakécske
Szent Imre tér 1.
6060
Magyarország
A Hatósági és Gyámügyi Osztály munkatársai |
Osztályvezető:
Ügyintézők:
|
|
|
Települési ügysegéd |
Válé Andrea (Tiszaalpár, Tiszaug) Faragóné Fábián Ida (Lakitelek, Szentkirály) |
Tiszakécske
Béke utca 116.
6060
Magyarország
Álláskeresési ellátás és nyilvántartásba vétel kezdeményezése online (Személyes megjelenés ezt követően is szükséges a Foglalkoztatási Osztályon, de az online bejelentés időpontja a nyilvántartásba vétel indító dátuma.)
Álláskeresők online regisztrációja - lépésről lépésre (Útmutató)
A Foglalkoztatási Osztály munkatársai |
Ügyintézők:
munkáltatói kapcsolattartás koordinálása, közvetítés, új munkahelyek feltárása, munkaerőpiaci prognózisok, felmérések készítése
közfoglalkoztatási támogatások, egyéb Nemzeti Foglalkoztatási Alapból finanszírozandó programok kezelése, TOP_Plusz-3.1.1-21 Bács-Kiskun vármegyei Paktum Plusz elnevezésű munkaerőpiaci programból nyújtható támogatások, a program célcsoportja: 50 év feletti regisztrált álláskeresők, 30 év feletti inaktívak
álláskeresők nyilvántartásba vétele, álláskeresési ellátások ügyintézése, EURES - uniós munkavállalással kapcsolatos ügyek, közérdekű munkavégzés, munkaerő-közvetítés
álláskeresők nyilvántartásba vétele, álláskeresési ellátások ügyintézése, EURES - uniós munkavállalással kapcsolatos ügyek, közérdekű munkavégzés, munkaerő-közvetítés
A program célcsoportja 30-49 év közötti álláskeresők
A megerősített Ifjúsági Garancia Rendszer és a keretében megvalósuló Ifjúsági Garancia Plusz munkaerőpiaci program szakmai megvalósítása, melynek célcsoportja: 30 év alatti pályakezdők, álláskeresők
A Bács-Kiskun Vármegyei Paktum_Plusz elnevezésű munkaerőpiaci program szakmai megvalósítása, melynek célcsoportja: 50 év feletti álláskeresők és a 30 év alatti hátrányos helyzetű inaktív személyek.
|
Illetékességi területe megegyezik a Tiszakécskei Járási Hivatal illetékességi területével.
- Ügyfélfogadási napokon 08.00-10.00 óra között várja a Foglalkoztatási Osztály azon ügyfeleit, akik új belépőként kívánnak regisztrálását/ellátást kérni, illetve már regisztráltként eseti igényekkel érkeznek, pl: hatósági bizonyítvány, állásinformáció, képzési információ.
- Ügyfélfogadási napokon 10.00 órától a már regiszterben lévő álláskereső személyek előre ütemezett fogadása történik.
- Munkáltatóink, partnerszervezeteink számára ügyfélfogadás mentes napokon is rendelkezésre állunk.
Tiszakécske
Szent Imre tér 1. (bejárat a Kossuth utca felől)
6060
Magyarország
Kormányablak - Tiszakécske (Szent Imre tér)
Információ, tájékoztatás kérése, időpontfoglalás a Kormányzati Ügyfélvonalon (0-24 órában): 1818
Külföldről: + 36 1 550 1858
E-mail: kormanyablak.tiszakecske@bacs.gov.hu
Ügyintézők:
1. Dóra-Vincze Adrienn - kormányablak ügyintéző
Elkészült okmányok átadása (igényelt okmány nyomon követése)
Fotókészítés okmányokhoz
Személyazonosító igazolvány
Új típusú személyigazolvány aktiválása
Vezetői engedély
Útlevél
Nemzeti Egységes Kártya (NEK) adatlap felvételezése
(pl: diákigazolvány, polgárőr igazolvány, oktatási igazolvány)
Lakcímigazolvány, lakcímváltozás
Adatszolgáltatás
Igazolás kiállítása diákok részére
2. Ábel Andrea - kormányablak ügyintéző
Személyazonosító igazolvány
Vezetői engedély
Útlevél
Nemzeti Egységes Kártya (NEK) adatlap felvételezése
(pl: diákigazolvány, polgárőr igazolvány, oktatási igazolvány)
Parkolási igazolvány kiállítása
Lakcímigazolvány, lakcímváltozás
Adatszolgáltatás
Igazolás kiállítása diákok részére
3. Juhász-Kardos Andrea - kormányablak ügyintéző
Személyazonosító igazolvány
Vezetői engedély
Útlevél
Nemzeti Egységes Kártya (NEK) adatlap felvételezése
(pl: diákigazolvány, polgárőr igazolvány, oktatási igazolvány)
Parkolási igazolvány kiállítása
Lakcímigazolvány, lakcímváltozás, lakcím fiktiválás
Adatszolgáltatás
Igazolás kiállítása diákok részére
4. Novák Jetta - kormányablak ügyintéző
Gépjármű ügyintézés
5. Kiss Gabriella - kormányablak ügyintéző
Gépjármű ügyintézés
6. Kosik Tímea - hatósági ügyintéző
Egyéni vállalkozás hatósági ellenőrzése
Vezetői engedély visszavonása és vezetési jogosultság szüneteltetése
Közlekedési közigazgatási bírság megfizetésének elmulasztásához kapcsolódó
eljárások
7. Tariné Konfár Leonóra - kormányablak ügyintéző
- hiteles tulajonilap-másolat, hiteles térképmásolat és hiteles földhasználati lap
másolat kiadása
- szociális igazgatással kapcsolatos tájékoztatás
- családtámogatási kérelmek továbbítása
- egészségbiztosítási kérelmek továbbítása
- nyugdíjbiztosítási, nyugdíjfolyósítási kérelmek továbbítása
- megváltozott munkaképességű személyek ellátásával kapcsolatos kérelmek
továbbítása
- fogyatékossági támogatással kapcsolatos kérelmek továbbítása
- ügyfélkapu-regisztráció
8. Szatmári Szilvia - kormányablak ügyintéző
- hiteles tulajonilap-másolat, hiteles térképmásolat és hiteles földhasználati lap
másolat kiadása
- szociális igazgatással kapcsolatos tájékoztatás
- családtámogatási kérelmek továbbítása
- egészségbiztosítási kérelmek továbbítása
- nyugdíjbiztosítási, nyugdíjfolyósítási kérelmek továbbítása
- megváltozott munkaképességű személyek ellátásával kapcsolatos kérelmek
továbbítása
- fogyatékossági támogatással kapcsolatos kérelmek továbbítása
- ügyfélkapu-regisztráció
10. Terjéki Sándor - hatósági ügyintéző
Gépjármű ügyintézés:
- gépjármű kötelező felelősségbiztosítás hiánya miatti eljárások
11. - Juhász István - titkársági és igazgatási ügyintéző
- általános információnyújtás kormányablak ügyekben
- iktatási, irattározási és postázási feladatok ellátása
9. Makó Gábor Péterné - NAV ügyintéző - Tel: 1819
A NAV ügyfélszolgálat hétfőnként 8.00-12.00 és 13.00-17.00 között, valamint péntekenként 8.00-12.00 között érhető el.
A Kormányablakban ügyintézésre a helyben lévő ügyfélhívón keresztül napi sorszám húzásával érkezési sorrendben, vagy időpontfoglalás alapján van lehetőség.
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy kormányablakunkban a helyi kapacitás és az ügyfélforgalom nagyságának függvényében a sorszámosztás felfüggesztésre kerülhet!
A sorszámosztás napi időszaka és a tényleges ügyfélfogadási ügyintézési idő eltérhet egymástól.
A sorszámosztás lezárását követően a fennmaradó ügyfélfogadási időben a már sorszámmal rendelkező ügyfeleink fogadása történik.
Kérjük, hogy a gördülékeny ügyintézés érdekében szíveskedjenek élni az előzetes időpontfoglalás lehetőségével, így elkerülhető a hosszas várakozás.
Időpontfoglalás az alábbi módokon lehetséges:
-
a 1818 kormányzati ügyfélvonalon a 3.1 menü alatt
-
interneten - https://idopontfoglalo.kh.gov.hu honlapon, ügyfélkapun bejelentkezve
Kérjük, hogy amennyiben a fenti honlapon vagy a 1818-as telefonszámon foglalt időpontot, akkor a megadott sorszámot szíveskedjen megjegyezni, ugyanis ezen sorszám alapján történik a behívás és az ügyintézés, így külön sorszámot a helyben lévő ügyfélhívón már nem kell húzni.
Illeték és díjfizetési lehetőségek:
-
bankkártyás fizetés
-
csekkes postai befizetés (Postahivatal kb. 100 méterre található a Béke tér 1. szám alatt)
A Postahivatal nyitvatartási idején túli illeték befizetéséhez kötött ügyintézés csak a bankkártyával rendelkező ügyfelek részére teljesíthető.
Postai nyitvatartás:
Hétfő: 8.00-17.00
Kedd: 8.00-16.00
Szerda: 8.00-16.00
Csütörtök: 8.00-16.00
Péntek: 8.00-15.00
NYOMTATVÁNYOK:
Útlevél kiadásához szülői hozzájáruló nyilatkozat kiskorú kérelmező esetén
Szállásadói hozzájáruló nyilatkozat lakcímbejelentéshez közös tulajdon / több haszonélvező esetén