Töltse le mobiljára a Kormányablak alkalmazást! Google Play App Store
Ügyfélszolgálat alapadatok
Nyitvatartás
Egyéb információk
Családtámogatási ellátás, fogyatékossági támogatás iránti kérelmek a Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal Családtámogatási és Nyugdíjbiztosítási Főosztály Családtámogatási Osztályhoz az alábbi módon juttathatóak el:
1. írásban
a) postai úton a 1919 Budapest postacímre feladott postai küldemény formájában;
b) ügyfélkapu regisztrációval rendelkező ügyfelek családtámogatási ügyben ezen a linken, fogyatékossági támogatás ügyben pedig ezen a linken elérhető szolgáltatás igénybevételével.
2. személyesen
Kecskemét, Deák Ferenc tér 3. szám alatti Kormányablakában a fenti nyitvatartási időben.
A Kormányablak Osztály munkatársai a fenti ügyfélfogadási időn kívül családtámogatás, fogyatékossági támogatás ügykörben változatlanul felvilágosítást adnak a forma- nyomtatványok kitöltésével kapcsolatban, illetve a kérelmeket továbbítási céllal átveszik.
Ügyeit előre egyeztetett időpontban is intézheti ügyfélszolgálatunkon. Időpontfoglalásra a 1818-as Kormányzati Ügyfélvonalon vagy az idopontfoglalo.kh.gov.hu webes felületen van lehetőség.
Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy az online vagy telefonos időpontfoglalás végeztével generált sorszámot szíveskedjenek megjegyezni, mivel ezen sorszám alapján történik az ügyfelek behívása.
Családtámogatási ellátással kapcsolatos kérdéseikkel a Magyar Államkincstár által működtetett Központi Telefonos Ügyfélszolgálathoz fordulhatnak, melynek elérhetősége: 1811
A családtámogatási szakterület funkcionális elektronikus levelezési címe: csaladtamogatas@bacs.gov.hu
Ügyféltájékoztatás
A családtámogatási ellátások, fogyatékossági támogatás igénylésével kapcsolatban bővebb tájékoztatás a Magyar Államkincstár családtámogatási szakmai honlapjáról tölthető le.