GINOP-6.1.1-15-2015-00001 azonosító számú, „Alacsony képzettségűek és közfoglalkoztatottak képzése” című kiemelt projekt Baranyában

Kép
ESZA infóblokk

A Széchenyi 2020 program keretében megvalósult projekt leírása:
A kiemelt projektet a Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatal vezetésével a Belügyminisztérium, a Digitális Jólét Nonprofit Kft., illetve 18 vármegyei kormányhivatal közösen valósította meg.

A kiemelt projekt célja az alacsony iskolai végzettségű, munkaerőpiacon keresett kompetenciával vagy szak-képesítéssel nem rendelkező felnőtt lakosság, kiemelten a közfoglalkoztatottak oktatásban, képzésben való részvételének ösztönzése volt, lehetőséget biztosítva számukra a munkaerőpiaci szempontból releváns képzettség, ismeretek, készségek, kompetenciák megszerzésére.

A projekt címe: Alacsony képzettségűek és közfoglalkoztatottak képzése
Az operatív program megnevezése: Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program (GINOP)
A projekt azonosítószáma: GINOP-6.1.1-15-2015-00001
A Baranya Vármegyei Kormányhivatal projektben betöltött szerepe: konzorciumi tag
Konzorciumvezető (főkedvezményezett): Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatal
Konzorciumi tagok (megvalósítók): Belügyminisztérium, Digitális Jólét Nonprofit Kft., vármegyei kormányhivatalok (a Pest Vármegyei Kormányhivatalt kivéve)
A projekt forrását társfinanszírozásban biztosította: Európai Szociális Alap (ESZA), Magyarország költségvetése
A projekt teljes forrása: 35,387 milliárd Ft
A Baranya vármegyében rendelkezésre álló forrás: 2 048 673 743 Ft
A támogatás mértéke: 100%
A támogatásban részesülők elvárt létszáma Baranya vármegyében: 6 542 fő
A megvalósítás időtartama: 2015. november 1.-2023. július 15. A projekt lezárult!

Az Alacsony képzettségűek és közfoglalkoztatottak képzése (GINOP-6.1.1-15-2015-00001) kiemelt munka-erőpiaci program lezárult, keretében támogatás nyújtására már nincs lehetőség.

A program részletei megtalálhatók a Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatal honlapján:
https://www.nive.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=746#sy…