2025. július 11. (péntek) és július 18. (péntek) között ingatlan-nyilvántartási tárgyú ügyek tekintetében a Földhivatali Osztályokon nincs ügyfélfogadás, tehát ingatlan-nyilvántartási tárgyú beadványok személyesen nem, csak papír alapon, postai úton, vagy elektronikusan terjeszthetőek elő

Ügyfélszolgálat alapadatok

E-mail:
foldhivatal@fejer.gov.hu
Telefon:
+36-22-312-681
Cím:
8000 Székesfehérvár, Várkörút 22-24.
Illetékesség:
Fejér vármegye, Gárdonyi járás, Gárdony, Kápolnásnyék, Nadap, Pákozd, Pázmánd, Sukoró, Szabadegyháza, Velence, Vereb, Zichyújfalu, Martonvásári járás, Baracska, Ercsi, Gyúró, Kajászó, Martonvásár, Ráckeresztúr, Tordas, Vál, Székesfehérvári járás, Aba, Bakonykúti, Csór, Csősz, Füle, Iszkaszentgyörgy, Jenő, Káloz, Kőszárhegy, Lovasberény, Moha, Nádasdladány, Pátka, Polgárdi, Sárkeresztes, Sárkeszi, Sárosd, Sárszentmihály, Seregélyes, Soponya, Szabadbattyán, Székesfehérvár, Tác, Úrhida, Zámoly

Nyitvatartás

hétfő: 8:00-11:30
kedd: Zárva
szerda: 8:00-11:30 és 13:00-14:30
csütörtök: 8:00-11:00 [ Csak! ügyvédek, jogtanácsosok és kamarai tagok részére ]
péntek: 8:00-11:30
szombat: Zárva
vasárnap: Zárva

Egyéb információk

 Földhivatali szolgáltatások díjai

Hivatali idő:

H-CS: 7:30 - 16:30

 

P: 7:30 -13:30

Az ingatlan-nyilvántartásról szóló 2021. évi C. törvény végrehajtásáról szóló 179/2023. (V.15.) Korm. rendelet 122.§ (4) bekezdése szerint az e-Papír szolgáltatással vagy hivatali tárhelyre elektronikusan érkezett beadványok akkor tekintendők a feltöltés napján benyújtottnak, ha a benyújtó általi feltöltésre a hivatali idő lejáratát megelőzően legalább három órával korábban kerül sor.