Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól 2015. évi CCXXII. törvény (a továbbiakban: E-ügyintézési tv.) 108. § (1) bekezdése alapján az elektronikus ügyintézésre kötelezett szervezetek 2018. január 1. napjától kötelesek az ügyek elektronikus intézését az E-ügyintézési tv.-ben meghatározottak szerint biztosítani.

 

A HBMKH Információátadási szabályzata

A HBVKH számlaszámai

A HBVKH Hivatali Kapu elérhetőségei

A HBMKH másolatkészítési szabályzata

A HBVKH elektronikus tanúsítványai - kereső felület

 

Elektronikus űrlapok a SZÜF portálon

 

 

 

Személyre Szabható Ügyintézési Felület (SZÜF)

2018. január 2-tól használható új ügyintézési felület az állampolgárok és a gazdálkodó szervezetek részére. A hazai elektronikus ügyintézés központi belépési pontja.

Elérhetősége: http://ekozigazgatas.mo.hu

 

 

 

E-papír szolgáltatás

A Hajdú-Bihar Vármegyei Kormányhivatal az alábbi ügykörök esetén biztosítja az elektronikus ügyintézés lehetőségét a központilag biztosított E-papír szolgáltatás igénybevételével:

E-papír szolgáltatás indítása

 

Rendelkezési nyilvántartás: http://rendelkezes.gov.hu

Értesítési tárhely: https://tarhely.gov.hu

Azonosításra visszavezetett dokumentumhitelesítés szolgáltatás: https://niszavdh.gov.hu

Kormányzati Elektronikus Aláírás-Ellenőrző Szolgáltatás: https://keaesz.gov.hu

Kormányzati Ügyfélvonal: http://1818.hu