Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól 2015. évi CCXXII. törvény (a továbbiakban: E-ügyintézési tv.) 108. § (1) bekezdése alapján az elektronikus ügyintézésre kötelezett szervezetek 2018. január 1. napjától kötelesek az ügyek elektronikus intézését az E-ügyintézési tv.-ben meghatározottak szerint biztosítani.
A HBMKH Információátadási szabályzata
A HBVKH számlaszámai
A HBVKH Hivatali Kapu elérhetőségei
A HBMKH másolatkészítési szabályzata
A HBVKH elektronikus tanúsítványai - kereső felület
Elektronikus űrlapok a SZÜF portálon
Személyre Szabható Ügyintézési Felület (SZÜF)
2018. január 2-tól használható új ügyintézési felület az állampolgárok és a gazdálkodó szervezetek részére. A hazai elektronikus ügyintézés központi belépési pontja.
Elérhetősége: http://ekozigazgatas.mo.hu
E-papír szolgáltatás
A Hajdú-Bihar Vármegyei Kormányhivatal az alábbi ügykörök esetén biztosítja az elektronikus ügyintézés lehetőségét a központilag biztosított E-papír szolgáltatás igénybevételével:
Rendelkezési nyilvántartás: http://rendelkezes.gov.hu
Értesítési tárhely: https://tarhely.gov.hu
Azonosításra visszavezetett dokumentumhitelesítés szolgáltatás: https://niszavdh.gov.hu
Kormányzati Elektronikus Aláírás-Ellenőrző Szolgáltatás: https://keaesz.gov.hu
Kormányzati Ügyfélvonal: http://1818.hu