Harmincöt kormányablak-ügyintéző tett sikeres vizsgát Debrecenben
A képzési időszak 2024. április 1-jén indult és a június 12-i vizsgával fejeződött be.
Június 12-én harmincöt munkatárs tett sikeres vizsgát és szerzett ezzel kormányablak-ügyintéző képesítést. Kollégáink a képzettséget igazoló oklevelet Rácz Róbert főispántól vehették át tegnap a Megyeházán.
A főispán az okleveleket átadva kiemelte: a köz szolgálata nem egy hétköznapi munka, hanem az állam működéséért végzett felelősségteljes hivatás, a kormányablak-ügyintézői képzés pedig a területi államigazgatás humánerőforrás fejlesztésének az egyik legfontosabb alappillére.
A kormányzat kiemelt célja a közigazgatás hatékony működése, az ügyintézés minőségének magas színvonala, valamint az ügyfelek és a munkatársak elégedettségének növelése. A Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium és a Nemzeti Közszolgálati Egyetem együttműködésében lezajlott képzést első alkalommal szervezték e-learning módon, megkönnyítve ezzel a felek munkáját. A képzés egyike azoknak a kormányhivatalt érintő fejlesztéseknek, amelyek a szolgáltatói szemléletű feladatellátáshoz szükséges intézményi és személyi feltételek javítását is szolgálják.
Kollégáinknak ezúton is gratulálunk!