Felkészülten várják az ügyfeleket
A kormányhivatali ügyintézéssel az állampolgárok leggyakrabban a kormányablakokban találkoznak, ahol fontos az ügyintézők megfelelő szaktudása és segítőkészsége.



A Somogy Vármegyei Kormányhivatal minden évben csatlakozik a kormányablak-ügyintézői képzésekhez, idén 12 kormánytisztviselő szerzett bizonyítványt, amelyet szerdán vettek át egy ünnepség keretében.
Az ünnepélyes átadón dr. Neszményi Zsolt főispán kiemelte: az állampolgárok elsősorban a kormányablakokban történő ügyintézés alapján ítélik meg a hivatal munkáját. Számít a munkatársak felkészültsége, a gyorsaság és természetesen az ügyfelekkel való bánásmód, hiszen nem elég pontosan és precízen végezni a munkájukat, mindezt minél gyorsabban, kedvesen és segítőkészen kell megtenniük.
Mindez együtt sokszor komoly kihívás elé állítja a kormánytisztviselőket, de mindent megtesznek azért, hogy az állampolgárok elégedetten távozzanak Somogy 15 kormányablakából, amelyekben a tavalyi évben mintegy 374 ezer ügyfél 451 ezer ügyet intézett.
A Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium koordinálásával megvalósuló képzés során a hivatal munkatársai a szakrendszerek használatáról, az egyes ügytípusok részleteiről szereztek hasznos tudást, ami azért is nagyon fontos, mert a kormányablakokban több mint 2500 ügytípussal foglalkoznak.