Ügyintézésből jeles
23 kormánytisztviselő szerzett kormányablak-ügyintézői bizonyítványt a Somogy Vármegyei Kormányhivatalban.
Az ünnepélyes átadón Neszményi Zsolt kiemelte: a kormányablakok és a bennük zajló munka minőségének legfőbb fokmérői az állampolgárok, akik elsősorban az alapján ítélik meg a hivatal munkáját, hogy mit tapasztalnak az ügyintézés során. Ezért fontos és nem könnyű feladat hárul az ügyintéző kollégákra, akiknek felkészültnek kell lenniük, pontosnak, gyorsnak, és mindeközben kedvesnek, sőt a felmerülő problémákat is hatékonyan kell kezelniük – hangsúlyozta a főispán. Hozzátette, napjainkban minden állampolgár számára könnyen elérhető a kormányhivatali ügyintézés, tavaly Somogy 15 kormányablakában 414 ezer ügyfél, több mint 468 ezer ügyet intézett.
A Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium koordinálásával megvalósuló képzés során a hivatal munkatársai a szakrendszerek használatáról, az egyes ügytípusok részleteiről szereztek hasznos tudást, ami azért is nagyon fontos, mert a kormányablakokban több mint 2500 ügytípussal foglalkoznak.
A két és fél hónapos képzés ideje alatt a hallgatók most először csak e-learning továbbképzési programmal sajátították el a tudásanyagot.