Változik az ügyintézési rend az ünnepek alatt
Korlátozott lesz az ügyintézés a kormányablakokban és kormányhivatalokban december 24-től január 5-ig. Kérjük, az ügyintézés megkezdése előtt mindenképp tájékozódjon a kormányhivatalok hivatalos felületein. Részletek itt olvashatók.
Ügyfélszolgálat alapadatok
E-mail:
fehergyarmat.foglalkoztatas@szabolcs.gov.hu
Fax:
06 (44) 510 511
Telefon:
06 (44) 510 500
Cím:
4900 Fehérgyarmat, Petőfi u. 10.
Illetékesség:
Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye, Fehérgyarmati járás, Botpalád, Cégénydányád, Csaholc, Császló, Csegöld, Darnó, Fehérgyarmat, Fülesd, Gacsály, Garbolc, Gyügye, Hermánszeg, Jánkmajtis, Kérsemjén, Kisar, Kishódos, Kisnamény, Kispalád, Kisszekeres, Kölcse, Kömörő, Magosliget, Mánd, Méhtelek, Milota, Nábrád, Nagyar, Nagyhódos, Nagyszekeres, Nemesborzova, Olcsvaapáti, Panyola, Penyige, Rozsály, Sonkád, Szamossályi, Szamosújlak, Szatmárcseke, Tiszabecs, Tiszacsécse, Tiszakóród, Tisztaberek, Tivadar, Tunyogmatolcs, Túristvándi, Túrricse, Uszka, Vámosoroszi, Zajta, Zsarolyán
Nyitvatartás
hétfő:
8:00-12:00
13:00-15:00
kedd:
8:00-12:00
szerda:
8:00-12:00
13:00-15:00
csütörtök:
8:00-12:00
13:00-15:00
péntek:
Nincs ügyfélfogadás
szombat:
Zárva
vasárnap:
Zárva