Általános közigazgatási rendtartás képzést tart a kormányhivatal
A kormányhivatal elsődleges célja az állampolgárok szakszerű és ügyfélbarát kiszolgálása, amely által tovább növelhető az ügyfélelégedettség. Az igények és elvárások azonban folyamatosan változnak, amivel nekünk lépést kell tartani és biztosítani számukra a lehető legkényelmesebb ügyfélbarát szolgáltatásokat. A változó jogszabályi környezet is megköveteli a dolgozóktól a naprakész információk elsajátítását, valamint tudásuk állandó bővítését.
Ehhez nyújt segítséget a kormányhivatal által indított általános közigazgatási rendtartás képzés, amelynek célja, hogy a kollégák felelevenítsék ismereteiket a jogszabályok alkalmazásával kapcsolatban. A képzés tematikája az általános közigazgatási rendtartásról szóló törvény felépítését követi, valamint az elektronikus ügyintézés, a panaszkezelés és a szankciótörvény rendelkezéseit is érinti.
Az előadások alapvető célja, hogy az előadók a jogszabályi rendelkezéseket gyakorlati megvalósításban ismertessék annak érdekében, hogy a kormányhivatalon belül az egyes szervezeti egységek által egységes jogalkalmazás valósuljon meg.
A képzés interaktív, mivel a kollégák akár az előadókat is megszakítva kérdéseket tehetnek fel aktuális témára nézve, de akár egyedi ügyekben is.
Az eddigi tapasztalatok azt mutatják, hogy a kollégák nagy érdeklődéssel és aktívan vesznek részt az előadásokon.