Kormányablakbusz (Mobilizált Ügyfélszolgálatok)
A Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálat vagy „kormányablakbusz” egy ügyintézésre felszerelt kisbusz, amely előre meghatározott időpontokban elérhető olyan településeken, ahol nem működik állandó jelleggel kormányablak. Továbbá lehetőséget teremt az ügyfelek speciális helyszíneken (kórházak, kollégiumok, rendezvények, fesztiválok, stb.) történő, eseti jellegű kiszolgálására.
MILYEN ÜGYEKET INTÉZHETEK?
A Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálatokon az ügyfelek elintézhetik a kormányablakokban elérhető ügyköröket, benyújthatják kérelmeiket hatósági ügyekben, illetve tájékoztatást kaphatnak az eljárás menetéről. Többek között:
- személyazonosító igazolvánnyal,
- lakcímkártyával,
- útlevéllel,
- vezetői engedéllyel kapcsolatos ügyintézésre,
- ügyfélkapu regisztrációra is lehetőségük van.
HÁNY BUSZ ÉRHETŐ EL ORSZÁGSZERTE?
Jelen pillanatban országszerte 25 busz járja a településeket, a tervek szerint további járművek is szolgálatba állnak majd.
MENETRENDEK
A Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálatok aktuális menetrendjét megyénként, a lenti linkekre kattintva érhetik el:
További menetrendek és a mobilizált kormányablakokról ("kormányablakbuszokról") bővebb információk a Kormányablakbusz menetrendek menüpont alatt találhatók.