Csütörtöktől szünetel az Európai Egészségbiztosítási Kártyával kapcsolatos ügyintézés

Csütörtök (2024. október 17.) 17.00 órától hétfő (október 21.) 07.00 óráig karbantartás miatt szünetel az Európai Egészségbiztosítási Kártyával kapcsolatos ügyintézés.

Szíves megértésüket és türelmüket köszönjük!

Hivatali kapu elérhetőségek (KRID):

A Kormányhivatal Központi hivatali kapuja:

Rövid név BEMKH
KRID 202899335

 

Aláíró tanúsítványok nyilvános adatai:

Békés Vármegyei Kormányhivatal rendelkezésére álló aláíró célú tanúsítványok nyilvános adatai:

Név (CN): Békés Vármegyei Kormányhivatal
Sorozatszám (SN): 5D025FF391802B891E26
Helység (L): Békéscsaba
Ország (C): HU
Szervezet (O): Békés Vármegyei Kormányhivatal
Szervezeti egység (OU):  
Érvényesség kezdete: 2024.02.19. 12:25:40
Érvényesség vége: 2027.02.18. 12:25:39
Email: hivatal@bekes.gov.hu
Tanúsítvány kiadó: GovCA Minősített Közigazgatási Tanúsítványkiadó
Tanúsítvány állapota: Érvényes Érvényes állapot logó

Személyes tanúsítványt használók (2024.05.31.)
 

Elektronikus űrlapok:

Elektronikusan intézhető munkavédelmi ügyek űrlapjainak elérhetősége (kitöltésükhöz az ÁNYK program telepítése szükséges)

Egyéb információk:

A kormányhivatal központi ügyfélszolgálatának elektronikus e-mail és telefonos elérhetőségei:

E-mail: hivatal@bekes.gov.hu

Telefon: 06-66-622-000

Békés Vármegyei Kormányhivatal elektronikus fizetéshez használt számlaszámai

Az elektronikus ügyintézéssel kapcsolatosan esetleges felmerülő közérdekű bejelentések, névtelen panaszok fogadására fenntartott e-mail cím: hivatal@bekes.gov.hu

Részletes információk az elektronikus ügyintézéssel kapcsolatban az elektronikus ügyintézés menüpont alatt találhatók.