Változik az ügyintézési rend az ünnepek alatt

Korlátozott lesz az ügyintézés a kormányablakokban és kormányhivatalokban december 24-től január 5-ig. Kérjük, az ügyintézés megkezdése előtt mindenképp tájékozódjon a kormányhivatalok hivatalos felületein. Részletek itt olvashatók.

Így tudunk ügyet intézni az igazgatási szünetben

2025.12.17. 15:56 | Tolna Vármegyei Kormányhivatal

A kormányablakokban és kormányhivatali ügyfélszolgálatokon még december 23. előtt javasolt elintézni az előre tervezhető ügyeket, ugyanis erre december  24-én, valamint a december 29-30–31. közötti igazgatási szünet alatt csak korlátozott nyitvatartási időben lesz lehetőség. 

Tolna vármegyében a 2025. december 24-én, 29-én, 30-án és 31-én – az igazgatási szünetre tekintettel – a legtöbb kormányhivatali ügyfélszolgálat zárva lesz, és kizárólag a Szekszárd, Augusz Imre utca 7. szám alatti  kormányablak fogad ügyfeleket az alábbiak szerint:

2025. december 24., szerda  ZÁRVA

2025. december 29., hétfő        8-12 óráig

2025. december 30., kedd        8-12 óráig

2025. december 31., szerda      8-12 óráig

2026.  január 2., péntek         ZÁRVA

 

Az igazgatási szünet ideje alatt intézhető ügytípusok:

  • Személyazonosításra alkalmas okmányokkal kapcsolatos ügyintézés (személyi igazolvány, útlevél, vezetői engedély);
  • Lakcím ügyintézés;
  • DÁP regisztráció;
  • NEK regisztráció;
  • Európai Egészségbiztosítási Kártya igénylés;
  • TAJ kártya másodlat kiadása;
  • TB-jogviszony igazolás kérelmének beadása;
  • A menedékesként elismert harmadik országbeli állampolgárnak, vagy az ukrajnai magyar állampolgároknak a rendszeres létfenntartási támogatás folyósítása céljából szolgáltatást kérőként történő regisztrációs kérelem benyújtás.

A lakcím ügyintézés, Európai Egészségbiztosítási Kártya igénylés, TAJ kártya másodlat és a és a rendszeres létfenntartási kérelemmel kapcsolatos ügytípusok esetében a Központi Kormányablakban nem lesz lehetőség az ügyintézésre.

A fenti időszakban a Szekszárd, Augusz Imre utcai kormányablak a 74/795-299-es számon érhető el.

Az igazgatási szünetben kizárólag az előre nem látható, azonnali intézkedést igénylő, halaszthatatlan ügyekben biztosít ügyintézési lehetőséget a Tolna Vármegyei Kormányhivatal, előzetes telefonos egyeztetés alapján: 74/795-300.

A Tolna Vármegyei Kormányhivatal ügyfélszolgálatai 2026. január 5. napjától, a földhivatali ügyfélszolgálatok 2026. január 7. napjától a szokásos ügyfélfogadási rendben fogadják az ügyfeleket.  

Forrás: Tolna Vármegyei Kormányhivatal