Kormányhivatali ügyfélfogadás az igazgatási szünetben
Tolna vármegyében egy kormányablak áll az ügyfelek rendelkezésére a 2024.december 30-31-ig tartó igazgatási szünetben. A Tolna Vármegyei Kormányhivatal valamennyi ügyfélszolgálata 2024. december 24-től 2025. január 1-ig zárva lesz, de bizonyos ügytípusokban a halaszthatatlan közfeladatok, és azonnali intézkedést igénylő hatósági ügyek tekintetében az ügyintézési lehetősége biztosított. Ettől eltérő Tolna vármegye valamennyi földhivatali ügyfélszolgálata, ahol 2024. december 23-tól 2025. január 2-ig szünetel az ügyfélfogadás.
KORMÁNYABLAK
7100 Szekszárd, Augusz Imre utca 7.
Ügyfélfogadás:
2024. december 30., hétfő – 8.00 – 12:00 óráig
2024. december 31., kedd – 8:00 12:00 óráig
Ügyintézés kizárólag az alábbi ügytípusokban:
- személyi igazolvánnyal kapcsolatos ügyintézés,
- útlevéllel kapcsolatos ügyintézés,
- vezetői engedéllyel kapcsolatos ügyintézés,lakcímmel kapcsolatos ügyintézés,
- DÁP regisztráció,
- NEK regisztráció,
- Európai Egészségbiztosítási Kártya igénylés,
- TAJ kártya másodlat kiadása.
Ügyfélfogadás kizárólag sürgős esetben, előzetes telefonos egyeztetés alapján a 74/795-300, a 74/795-299 és a 74/795-295-ös telefonszámon az alábbi ügyekben:
- gyámügyi feladatok
- családvédelem
- elhunytakkal kapcsolatos ügyintézés
- áldozatsegítés
- munkavédelmi feladatok
- népegészségügyi feladatok
- környezetvédelem
- pirotechnika
- növény- és talajvédelem
- élelmiszerlánc-biztonsági és állategészségügyi feladatok
Az Agrár- és Vidékfejlesztést Támogató Főosztályon 2025. január 2-3-án szünetel a telefonos ügyfélszolgálat.