Ügyfélfogadási rend a téli szünetben

Változik a kormányablakok és kormányhivatali ügyfélszolgálatok ügyfélfogadási rendje a téli szünetben.

Ügyintézés előtt kérjük mindenképp tájékozódjon itt!

Kormányhivatali ügyfélfogadás az igazgatási szünetben

2024.12.19. 10:31 | Tolna Vármegyei Kormányhivatal

Tolna vármegyében egy kormányablak áll az ügyfelek rendelkezésére a 2024.december 30-31-ig tartó igazgatási szünetben. A Tolna Vármegyei Kormányhivatal valamennyi ügyfélszolgálata 2024. december 24-től 2025. január 1-ig zárva lesz, de bizonyos ügytípusokban a halaszthatatlan közfeladatok, és azonnali intézkedést igénylő hatósági ügyek tekintetében az ügyintézési lehetősége biztosított. Ettől eltérő Tolna vármegye valamennyi földhivatali ügyfélszolgálata, ahol 2024. december 23-tól 2025. január 2-ig szünetel az ügyfélfogadás.

KORMÁNYABLAK
7100 Szekszárd, Augusz Imre utca 7.

 

Ügyfélfogadás:
2024. december 30., hétfő – 8.00 – 12:00 óráig
2024. december 31., kedd – 8:00 12:00 óráig

 

Ügyintézés kizárólag az alábbi ügytípusokban:

  • személyi igazolvánnyal kapcsolatos ügyintézés,
  • útlevéllel kapcsolatos ügyintézés,
  • vezetői engedéllyel kapcsolatos ügyintézés,lakcímmel kapcsolatos ügyintézés,
  • DÁP regisztráció,
  • NEK regisztráció,
  • Európai Egészségbiztosítási Kártya igénylés,
  • TAJ kártya másodlat kiadása.

 

Ügyfélfogadás kizárólag sürgős esetben, előzetes telefonos egyeztetés alapján a 74/795-300, a 74/795-299 és a 74/795-295-ös telefonszámon az alábbi ügyekben:

  • gyámügyi feladatok
  • családvédelem
  • elhunytakkal kapcsolatos ügyintézés
  • áldozatsegítés
  • munkavédelmi feladatok
  • népegészségügyi feladatok
  • környezetvédelem
  • pirotechnika
  • növény- és talajvédelem
  • élelmiszerlánc-biztonsági és állategészségügyi feladatok
  •  

Az Agrár- és Vidékfejlesztést Támogató Főosztályon 2025. január 2-3-án szünetel a telefonos ügyfélszolgálat.

Forrás: Tolna Vármegyei Kormányhivatal