Ügyfélfogadási- és ügyintézési szünet a kormányablakokban

2025.08.08. 09:32 | Tolna Vármegyei Kormányhivatal

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy informatikai átállás miatt 2025. augusztus 15. és augusztus 18. között, az ingatlan-nyilvántartási ügyek tekintetében, az ügyfélfogadás szünetel.

A fenti időszakban hiteles tulajdoni lapot és térképmásolatot a kormányablakok sem adnak ki.

A kormányablakban továbbá technikai okok miatt az alábbi ügyek intézése is átmenetileg szünetel (kivéve, ha az ügyfél rendelkezik 30 napnál nem régebbi hiteles tulajdoni lappal):

·         lakcímváltozással kapcsolatos ügyek

·         lakcím fiktiválás

·         egy lakcímen élőkről hatósági bizonyítvány kiadása

A többi ügytípusban a megszokott rendben zajlik az ügyfélfogadás.

Megértésüket köszönjük!

Forrás: Tolna Vármegyei Kormányhivatal