Ügyfélfogadási rend a téli szünetben

Változik a kormányablakok és kormányhivatali ügyfélszolgálatok ügyfélfogadási rendje a téli szünetben.

Ügyintézés előtt kérjük mindenképp tájékozódjon itt!

Ügyintézés Borsod-Abaúj-Zemplén vármegyében 2024. december 30-31. között

2024.12.18. 16:57 | Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Kormányhivatal

Az igazgatási szünetben Borsod-Abaúj-Zemplén vármegyében a kormányhivatal és a járási hivatalok az alábbi ügyintézési lehetőségeket biztosítják az ügyfelek részére.

Kormányablak feladatok

A vármegyében egy kormányablak várja az ügyfeleket az alábbi ügytípusok intézésének biztosítása mellett:

  • személyi okmányokkal és a lakcímmel kapcsolatos ügyintézés
  • Digitális Állampolgárság regisztráció
  • diákigazolvány (NEK),
  • TAJ kártya
  • Európai Egészségbiztosítási kártya igénylése
  • orosz-ukrán konfliktus miatt Magyarországra menekültek szolgáltatást kérőként történő nyilvántartásba vétele.

December 30-31-én az alábbi kormányablak tart nyitva:

Miskolci Járási Hivatal

3530 Csizmadia köz 1.

Telefon: 06 46 795 263, 06 46 795 262

E-mail: kormanyablak.miskolc@borsod.gov.hu

December 30.: 8.00-12.00 óra

December 31.: 8.00-12.00 óra

 

Áldozatsegítés és pártfogó felügyelet

Folyamatosan elérhető lesz az áldozatsegítési terület, mivel a statisztikák szerint bizonyos bűncselekmények száma a karácsonyi ünnepek környékén magasabb. Az áldozatok fokozott védelme és a kialakult krízishelyzetek azonnali kezelése érdekében az alábbi elérhetőségek állnak az ügyfelek rendelkezésére:

Telefon: 06 30 220 2599

E-mail: balla.alexandra@borsod.gov.hu

December 30.: 13.00-15.00 óra

A nap további részében előzetes telefonos egyeztetés alapján.

Telefon: 06 30 220 2599

E-mail: koleszarik.anett@borsod.gov.hu

December 31.:  8.00-11.00 óra

A nap további részében előzetes telefonos egyeztetés alapján.

 

Szociális és gyámügyi feladatok

Szociális és gyámügyi területen a soron kívüli intézkedést igénylő, örökbefogadási és járási gyámügyi feladatok (gyermek ideiglenes hatályú elhelyezése, eseti gondnok kirendelése egészségügyi beavatkozás előtt, örökbefogadásnál a születést követő 6 héten belül nyilatkozat megtétele) vonatkozásában a szükséges intézkedések az igazgatási szünetben is megtörténnek.

Cigándi Járási Hivatal illetékességi területén

Telefon: 06 47 795 063

E-mail: galne.krisztina@borsod.gov.hu

December 30.: 8.00-12.00 óra

Telefon: 06 47 795 069

E-mail: szepesy.krisztina@borsod.gov.hu

December 31.: 8.00-12.00 óra

Edelényi Járási Hivatal illetékességi területén

Telefon: 06 48 795 247

December 30. és 31.: 7.30-12:00 óra

Előzetes telefonos egyeztetés alapján.

Mezőkövesdi Járási Hivatal illetékességi területén

Telefon: 06 30 670 5720

Előzetes telefonos egyeztetés alapján.

Miskolci Járási Hivatal illetékességi területén

Telefon: 06 30 362 7659

E-mail: csizmar.reka@borsod.gov.hu

Előzetes telefonos egyeztetés alapján.

Szerencsi Járási Hivatal illetékességi területén

Telefon: 06 20 434 7477

E-mail: ternyikne.agnes@borsod.gov.hu

Előzetes telefonos egyeztetés alapján.

Szikszói Járási Hivatal illetékességi területén

Telefon: 06 70 338 9873

E-mail: toth.hajnalka@borsod.gov.hu

Előzetes telefonos egyeztetés alapján.

Örökbefogadási feladatok:

Telefon: 06 70 436 2005

E-mail: gyamugy@borsod.gov.hu

Előzetes telefonos egyeztetés alapján.

 

Családvédelmi feladatok

Családvédelmi Szolgálatok (CSVSZ-ek) tanácsadásának biztosítása. A válsághelyzetben levő várandós anya segítése, és a magzati élet védelme érdekében a CSVSZ tanácsadások folyamatos működését biztosítja a kormányhivatal az igazgatási szünet tartama alatt, a jogszabályi feltételeknek megfelelően a terhesség-megszakítási kérelmezés esetén kötelező a CSVSZ tanácsadáson minimum 2 alkalmon részt venni.

 

Edelényi Járási Hivatal illetékességi területén

Cím: Kazincbarcika, Május 1 út 56.

Telefon: 06 20 264 3191

December 30.: 8.30-12.30 óra

Cím: Ózd, Almási Balogh Pál Kórház

Telefon: 06 20 264 3191

December 31.: 8.30-12.30 óra

Mezőkövesdi Járási Hivatal illetékességi területén

Telefon: 06 30 867 7422

December 30.: 8.00-12.00 óra

Előzetes telefonos egyeztetés alapján.

Miskolci Járási Hivatal illetékességi területén

Telefon: 06 30 867 7424

E-mail: szabolcsi.zsuzsanna@borsod.gov.hu

December 30. és 31: 8.00-15.00 óra

 

Élelmiszerlánc-biztonság és állategészségügy

Az igazgatási szünet alatt kizárólag az előre nem látható, azonnali intézkedést igénylő, élelmiszerlánc-biztonsággal, illetve állatvédelemmel kapcsolatos bejelentések kivizsgálása, az esetleges járványkitörés kezelése, az export létesítmények, exportszállítmányok ellenőrzése, a hozzájuk kapcsolódó export mintavételek, exportbizonyítványok kiállítása, az állatszállítások ellenőrzése, a veszettség szempontjából aggályos állatok megfigyelése, továbbá a kötelezően előírt minták átvétele biztosított.

E-mail: allategeszsegugy.miskolc@borsod.gov.hu

 

ASP miatt vaddisznóból származó minta átvétele

Telefon: 06 30 742 8236

E-mail: joo.laszlo@borsod.gov.hu

December 30. és 31: 8.00-12.30 óra

Előzetes telefonos egyeztetés alapján.

Kutyaharapás esetén ebmegfigyelés, intézkedés megtétele, orvos értesítése

Telefon: 06 46 795 889

E-mail: bodeine.renata@borsod.gov.hu

December 30.: 8.00-12.30 óra

Előzetes telefonos egyeztetés alapján.

Telefon: 06 46 795 899

E-mail: jakabne.ilona@borsod.gov.hu

December 31.: 8.00-12.30 óra

Előzetes telefonos egyeztetés alapján.

 

Népegészségügyi feladatok

A közfinanszírozott ellátást nyújtó egészségügyi szolgáltatóknál bekövetkező váratlan események, szünetelésre vonatkozó bejelentés miatt szükséges hatósági intézkedések megtétele, az ellátást átmenetileg nyújtó más szolgáltató(k) kijelölése; a járványügyi intézkedések és adatszolgáltatások az igazgatási szünet alatt is megtörténnek. Természetes halál esetén, ha a holttest boncolására nem került sor, a holttest elhamvaszthatóságának engedélyeztetésére az igazgatási szünet alatt is lehetőség van.

Telefon: 06 46 354 611

 

A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal Zöld Számra érkező bejelentések:

E-mail: gergely.istvan@borsod.gov.hu

 

Munkavédelem

A súlyos és halálos munkabalesetek helyszíni kivizsgálása, tömeges foglalkozási megbetegedés bejelentés helyszíni kivizsgálása, azonnali beavatkozást igénylő, hatósági intézkedés nélkül életet, testi épséget veszélyeztető panaszok vagy közérdekű bejelentések megtételére az alábbi elérhetőségek állnak az ügyfelek rendelkezésére:

E-mail: munkaugy-munkavedelem@borsod.gov.hu

 

Környezetvédelem

A környezetkárosodás megelőzésének és elhárítása érdekében azonnali beavatkozást igénylő esetben közérdekű bejelentések megtételére az alábbi elérhetőségek állnak az ügyfelek rendelkezésére:

Telefon: 06 46 517 300

 

 

Fogyasztóvédelem

A bejelentések megtételére a fogyasztovedelem@borsod.gov.hu e-mail címen van lehetőség.

 

Földhivatal

Az igazgatási szünet alatt, valamint 2024. december 23-án az ügyfélszolgálatok zárva tartanak. A földhivatali ügyfélszolgálatok – a beérkezett kérelmek feldolgozása érdekében – 2025. január 2-án is zárva tartanak, az ügyfélszolgálatok legkorábban január 3-án nyitnak ki.

 

 

Vízügy és Vízvédelem

A vízügyi hatóság az igazgatási szünet ideje alatt is állandó ügyeletet tart fent a környezetkárosodással kapcsolatos feladatok azonnali ellátása:

E-mail: tivf.vizugy@borsod.gov.hu

 

A további kormányhivatali ügyfélszolgálatoknál az igazgatási szünet ideje alatt az ügyintézés szünetel.

2025. január 2-án és 3-án a kormányablakok, a kormányhivatal ügyfélszolgálatai, valamint a műszaki vizsgaállomás a csütörtöki, illetve a pénteki napra vonatkozó rend szerint fogadják az ügyfeleket.

A 2025. január 2. naptól kezdődően érvényes, általános ügyfélfogadási rendre vonatkozó információk a www.kormanyhivatalok.hu honlapon – Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye kiválasztása után – a „Szervezeti egységek” menüben találhatók meg.

Forrás: Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Kormányhivatal