Hivatali kapu elérhetőségek (KRID):

A Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Kormányhivatal központi hivatali kapuja:

Hivatali kapu rövid neve: BOKTHIR

Hivatali kapu KRID azonosítója: 322304998

A Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Kormányhivatal további hivatali kapuinak listája

Szabályzatok és tájékoztatók:

Ügyfélkapu, cégkapu regisztráció:

Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény alapján a természetes személy ügyfelek számára az elektronikus kapcsolattartás választható ügyfélkapu útján, míg a gazdálkodó szervezet ügyfelek számára kötelező cégkapu útján. Az e-papír szolgáltatás, illetve a Személyre Szabott Ügyintézési felületen a Kormányhivatal részére benyújtásra kerülő beadványokra érkező válasz dokumentum a https://tarhely.gov.hu oldalon érhető el az ügyfélkapu, vagy a cégkapu tárhelyen.

Ügyfélkapu regisztráció:

Személyesen:

  • Fővárosi és megyei kormányhivatalok kormányablakában vagy okmányirodában
  • Járási (kerületi) hivatalok kormányablakában vagy okmányirodájában
  • Nemzeti Adó-és Vámhivatal kiemelt ügyfélszolgálatain
  • Magyarország diplomáciai és konzuli képviseletein (külképviseleteken)

Az egyes kormányablakokba történő időpontfoglalásra a https://idopontfoglalo.kh.gov.hu/bejelentkezes felületen van lehetőség.

A Kormányablak Mobil applikáción keresztül - amely elérhető a Google Play áruházban, valamint az App Storeban – lehetőség van a kiválasztott kormányablakba és – a gépjármű-ügyintézés kivételével – valamennyi ügytípusra sorszámot húzni. Az ügyfélnek így adott ideje van megérkezni a kormányablakba, ahol az alkalmazásban megkapott sorszám alapján kerül behívásra, miután a telefonján jelezte, hogy megérkezett. Lehetőség van távolról kiállni a sorból, valamint egy alkalommal jelezni a késést.

A kormányablakban a sorszámosztóból kihúzott sorszámot az alkalmazáson keresztül az ügyfél be tudja szkennelni QR kód segítségével, így az alkalmazásban látja sorszámát, a várakozók számát és a becsült sorra kerülési időt, valamint jelzést kap, amikor behívják, így a várakozási időtől függően nem szükséges a kormányablakban várakoznia.

Elektronikusan:

Cégkapu regisztráció:

            Elektronikusan:

Másolatkészítési Szabályzat

40/2023. (V.8.) utasítás

Egyéb információk:

Központi elérhetőségek:

E-mail: hivatal@borsod.gov.hu

Telefon: +36 46 512 901

E-papír szolgáltatás: https://epapir.gov.hu/

Személyre Szabott Ügyintézési Felület: https://magyarorszag.hu/szuf_fooldal

Részletes információk az elektronikus ügyintézéssel kapcsolatban az elektronikus ügyintézés menüpont alatt találhatók.