Átvették okleveleiket a képzést sikeresen teljesítő munkatársaink
Online képzés után sikeres vizsgát tettek le Budapest Főváros Kormányhivatalának kormányablak ügyintéző munkatársai. A képzés célja, hogy a kollégák a lehető legszéleskörűbb tudást szerezzék meg hivatásukhoz kapcsolóan, ezáltal személyes közreműködésükkel tudják javítani a kormányablakok ügyfélkiszolgálásnak minőségét.

Az előző évekhez hasonlóan, a kormányablak ügyintézői képzés idén is két részből állt: a közszolgálati továbbképzési és a munkába illesztő képzési részből. A résztvevőknek 2025. február 1-től 2025. április 30-ig volt lehetőségük teljesíteni a két részt egy online rendszeren keresztül, melyet követően került sor a májusi vizsgára. A vizsgán személyesen kellett egy tesztet kellett kitölteni. 62 fő teljesítette a Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium által támasztott követelményeket, és szerzett bizonyítványt.
Az átadáson Mészár Erika, a kormányhivatal főigazgatója gratulált és sok sikert kívánt a programban részvevőknek, és hangsúlyozta: a kormányablakok és az ott dolgozók az állam arcai, hiszen az ügyfelek rajtuk keresztül kapcsolatban lépnek az állammal és veszik igénybe az állam szolgáltatásait. Ebből kifolyólag fontos és kiemelt cél, hogy a kormányablakok ügyfélbarát és szolgáltató jellegűek legyenek. Ez a célkitűzés akkor teljesíthető igazán hatékonyan, ha nem felejtjük el milyen a hivatali ablak másik oldalán ülni. Ennek a szolgáltató jellegnek a megvalósulását segíti elő a kollégák által sikeresen teljesített képzés is.