A lakástámogatási ügyfélszolgálat elérhetőségei

A Lakástámogatási Főosztály személyes ügyfélszolgálattal nem rendelkezik.

 

A lakáscélú állami támogatásokkal kapcsolatos beadványok kizárólag az alábbi módokon nyújthatók be a Lakástámogatási Főosztály részére:

  • postai úton (1391 Budapest, Pf. 238.),
  • személyesen bármely kormányablakban, vagy
  • elektronikusan az epapir.gov.hu felületen (Témacsoport: Kormányhivatali ügyek, Ügytípus: Lakáscélú állami támogatással kapcsolatos feladatok, Címzett: Budapest Főváros Kormányhivatala).

 

A Lakástámogatási Főosztály hivatali kapu elérhetősége: HKP: 342409312 és JH0113LAKT

 

Az okiratokat minden esetben eredetben, vagy hitelesített másolatban kell a lakástámogatási hatóság részére benyújtani. Másolatok esetén hitelesített másolatként kell elfogadni az eljáró (kiállító) szerv (pld. hitelintézet, jegyző, építés hatóság, ügyvéd vagy közjegyző) által az eredeti példányról készített, az eljáró szerv pecsétjével és aláírással ellátott másolatát. Kormányablakon keresztül történő személyes iratbeadáskor az egyszerű másolati példány hitelesítését – az eredeti dokumentum bemutatásával egyidejűleg – a kormányablak is elvégezheti. Elektronikus ügyintézés során a feltöltött dokumentumok külön hitelesítésére nincs szükség.

 

A Lakástámogatási Főosztály telefonos ügyfélszolgálata hétfőtől csütörtökig 08:00 és 12:00 óra között fogadja a hívásokat a (1) 795-4370-es telefonszámon, illetve lakástámogatási ügyeikkel kapcsolatos tájékoztatásért a Lakástámogatási Főosztály elektronikus ügyfélszolgálatához is fordulhatnak a lakastamogatas@bfkh.gov.hu e-mail címen.

További információk (letölthető dokumentumok) a Lakástámogatások menüpont alatt találhatók.