A legfontosabb feladat, hogy a kormányhivatalhoz forduló ügyfelek elégedetten távozzanak

2025.02.12. 13:11 | Budapest Főváros Kormányhivatala

Tovább erősödött Budapest Főváros Kormányhivatala: szerdán 52-en tették le hivatali esküjüket. Sára Botond főispán az új kollégáknak elmondta: az egyik legfontosabb feladatuk, hogy minden egyes, a kormányhivatalhoz forduló ügyfél elégedetten távozzon.

Budapest Főváros Kormányhivatala a legnagyobb területi közigazgatási szerv a maga mintegy 5300 munkavállalójával, 29 szakmai főosztályával és 23 járási hivatalával, kerületével. „Éves szinten 3 millió ember 5 millió ügyét intézzük, 10-ből 8-an elégedetten távoznak, a fő cél ennek megtartása és a természetesen a folyamatos fejlődés” – emelte ki Sára Botond köszöntőjében.

Most 52-en tették le esküjüket, a kormányhivatal széles feladatkörét jól tükrözi a mostani új belépők szakmai sokfélesége is, hiszen lesznek, akik a földhivatali, gyámügyi, nyugdíjbiztosítási, építésügyi és örökségvédelmi területen dolgoznak vagy a kormányablakokban segítik a munkát.

„Számomra az egyik legfontosabb szempont az ügyfelekkel való kapcsolat és annak az eredménye. Mindig arra kell törekednünk, természetesen a jogszabályi kereteken belül, hogy a betérő ügyét minél előbb, minél gyorsabban el tudjuk intézni. Ez az ő és a mi érdekünk is” – mondta a főispán.

Forrás: BFKH Sajtó