Mindig segítőkészen fordulni az ügyfelekhez
Mintegy 80 új munkatárs csatlakozott a közelmúltban Budapest Főváros Kormányhivatalához a gyorsabb és hatékonyabb ügyintézés érdekében.
Hagyomány, hogy a kormányhivatalhoz újonnan érkezőket egy kis ünnepség, eskütétel keretében üdvözli a BFKH vezetősége.
„Mit jelent számomra Budapest Főváros Kormányhivatala, azaz a BFKH? E négy betű szimbolikus: a büszkeséget, a felelősséget, a kihívást, a hivatástudatot jelképezi” – kezdte beszédét Mészár Erika.
Mint a főigazgató kifejtette: büszkék lehetünk arra, hogy itt dolgozunk, hiszen a BFKH a legnagyobb kormányhivatal az országban, a legtöbb főosztállyal, több mint 5300 munkatárssal.
A második betű a felelősséget jelképezi. „Önök testesítik meg az állampolgárok felé az államot. Kérem, mindig úgy viszonyuljanak a kormányhivatalhoz fordulókhoz, ahogy elvárnák, hogy önökhöz forduljanak, a segítő szándék álljon mindig az első helyen” – mondta Mészár Erika.
Olykor a megszokott munkakörön túlról is érkezhet kihívás. „Ez több esetben is megtörtént az elmúlt években, a kormányhivatal munkatársai helytálltak például a koronavírus elleni küzdelemben, illetve az árvíz elleni védekezésben is” – elevenítette fel a főigazgató, aki utolsóként a hivatástudat fontosságára hívta fel a figyelmet.