Változik az ügyintézési rend az ünnepek alatt
Korlátozott lesz az ügyintézés a kormányablakokban és kormányhivatalokban december 24-től január 5-ig. Kérjük, az ügyintézés megkezdése előtt mindenképp tájékozódjon a kormányhivatalok hivatalos felületein. Részletek itt olvashatók.
Budapest Főváros Kormányhivatalának Földhivatali Főosztálya az alábbiak szerint tájékoztatja ügyfeleit az év végi ügyfélfogadás rendjéről.
2025. december 24-től 2026. január 4-ig, az igazgatási szünet idején az ügyintézés és az ügyfélfogadás szünetel. Az igazgatási szünet időtartama az ingatlanügyi és egyéb földhivatali eljárások ügyintézési határidejébe nem számít bele.
Az igazgatási szünet alatt postai vagy elektronikus úton benyújtott kérelmeket 2026. január 5-én kell beérkezettnek és kézbesítettnek tekinteni, azokat a Főosztály 2026. január 5-én iktatja, január 5-ei dátummal űrlapozza, széljegyzi.
A földhivatalokban 2026. január 5-6-án ügyfélfogadás, személyes iratbeadás nem lesz.
Az első ügyfélfogadási nap: 2026. január 7. szerda.