Átvették okleveleiket a sikeres vizsgát tett kormányablak-ügyintézők
Ünnepélyes oklevélátadó rendezvényt tartottak július 17-én a Győr-Moson-Sopron Vármegyei Kormányhivatal Dísztermében, ahol 29 kormányhivatali dolgozó vehette át a kormányablak-ügyintézői képzés sikeres elvégzését igazoló oklevelét.
A képzés egy belső továbbképzési program részeként valósul meg, amely felkészíti a kormányablakokban dolgozó kollégákat az ott alkalmazott szakigazgatási rendszerek használatára, valamint az oktatás alkalmával komplex ismereteket kapnak az állampolgárok által igénybe vehető ügyek eljárásáról, alkalmazandó folyamatokról.
Az ünnepségen Dr. Gyurita Rita főigazgató köszöntötte a képesítést szerzett kollégákat. Kiemelte, hogy a kormányablakok intézményrendszere az egyik legsikeresebb projektje a magyar állam közigazgatás-fejlesztésének, így az ott dolgozó kollégák szakmai továbbképzése, fejlesztése és lelki egészségének védelme kiemelt jelentőségű. Jelenleg vármegyénkben 12 kormányablak, valamint 1 kormányablakbusz üzemel és nyújt az állampolgárok részére egyre bővülő szolgáltatásokat. Ahogy Magyary Zoltán is megfogalmazta: „Minden szervezeti és eljárási reform értéke attól függ, hogy mennyit érnek a tisztviselők.”Az itt dolgozó kollégák folyamatosan magas színvonalon végzik munkájukat és segítségükkel olyan kapocs alakul ki az állam és az állampolgárok között, amely elengedhetetlen a jó állam működése szempontjából.
A Főigazgató Asszony gratulált a képzést sikeresen elvégző kormánytisztviselőknek és további sikereket kívánt munkájukhoz.