2024-ben is közelebb hozza az ügyintézést a kormányablakbusz

2024.04.16. 09:31 | Csongrád-Csanád Vármegyei Kormányhivatal

Április elején útnak indult a Csongrád-Csanád Vármegyei Kormányhivatal Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálata, közismertebb nevén a kormányablakbusz, így a vármegye kisebb településein is számos olyan ügytípus elintézése válik elérhetővé, amelyért egyébként kormányablakot kellene felkeresni.

A makói járásban kezdte meg 2024-es szolgálatát a kormányablakbusz, de a jövőben a vármegye legtöbb településén és a nagyobb fesztiválokon is elérhető lesz a szolgáltatás. 

A Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálat egy olyan mozgatható ügyfélszolgálati iroda, ahol az ügyfelek a kormányablakokban elérhető számos ügytípust intézhetnek, továbbá lehetőség van a hatósági eljárások megindítására szolgáló kérelmek benyújtására, illetve a lakosok tájékoztatást kaphatnak az egyes eljárásokban az ügyintézés menetéről, a szükséges dokumentumokról, az eljárás költségeiről, ügyintézési határidőről is.

A kormányablakbuszokban - többek között - az alábbi ügyek intézésére van lehetőség:

  • személyi igazolvány igénylése
  • lakcímváltozás bejelentése
  • jogosítvány (vezetői engedély) ügyintézés
  • parkolási igazolvánnyal kapcsolatos ügyek
  • diákigazolvány igényléséhez szükséges NEK adatlap felvétele
  • útlevél igénylése
  • ügyfélkapu regisztráció

 

A Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálat aktuális menetrendje itt érhető el.

Forrás: Csongrád-Csanád Vármegyei Kormányhivatal