Huszonöt kormányablak-ügyintéző vehetett át oklevelet

2024.07.15. 11:53 | Csongrád-Csanád Vármegyei Kormányhivatal

Huszonöt munkatársunk vett részt szakmai továbbképzésen 2024 tavaszán, hogy az újonnan elsajátított ismeretekkel még magasabb színvonalú szolgáltatást nyújthassanak az ügyfeleknek. A sikeres vizsgázók Szegeden vehették át az okleveleiket.

A Csongrád-Csanád Vármegyei Kormányhivatal munkatársai ünnepélyes keretek között vették át pénteken oklevelüket Dr. Salgó László főispántól, miután sikeresen teljesítették a kormányablak-ügyintézői képzést. Az oktatás célja az volt, hogy minél több jól képzett szakember segítse az ügyfeleket a vármegyében.

„A kormányhivatal és a kormányablakok az emberek életének részét képezik. Születéskor TAJ-kártyát, lakcímkártyát kapnak, később személyi igazolványt, útlevelet igényelnek. Több mint 3000 ügykört intézhetnek az állampolgárok, ezért is fontos, hogy jól képzett tisztviselők fogadják őket. Az ügyfelek elégedettsége a legfontosabb ” – emelte ki köszöntőjében Dr. Salgó László.

A főispán hozzátette: 2014 óta több mint 5 millió ügyfélsorszám kiosztása történt a Csongrád-Csanád Vármegyei Kormányhivatal kormányablakainál, ez a hatalmas szám is mutatja, milyen fontos az ügyintézők munkája.

A kormányablak-ügyintézők képzése két részből állt: közszolgálati továbbképzésből, valamint belső továbbképzésből. A programban részt vevő ügyintézők 2024. április 1. és május 30. között sajátíthatták el az új ismereteket e-learning során, „A területi államigazgatási szervek humánerőforrásának fejlesztése” című projekt keretében.

Forrás: Csongrád-Csanád Vármegyei Kormányhivatal