Továbbra is intézhetők családtámogatási ügyek a Rákóczi téren

2022.11.15. 09:57 | Csongrád-Csanád Vármegyei Kormányhivatal

A Csongrád-Csanád Megyei Kormányhivatal célja, hogy folyamatosan magas színvonalú ügyfélkiszolgálást biztosítson minden állampolgár számára.

A lakosság a kormányablakokban jelenleg több mint 2500 féle ügykört intézhet, kezdeményezhet és kaphat tájékoztatást az eljárás menetéről. Szegeden a Családtámogatási és Társadalombiztosítási Főosztály külön ügyfélszolgálattal segíti a gyors ügyintézést a Rákóczi téri épület földszintjén – vagyis a kormányablakkal egy épületben, ám eltérő nyitvatartással.

Családtámogatási és Társadalombiztosítási Főosztály (Rákóczi tér 1. – földszint)

Ügyfélfogadási idő:

Hétfőtől – Csütörtökig: 8.00 – 16.00 óráig
Pénteken: 8.00 -12.00 óráig

Intézhető ügyek:

  • egészségbiztosítással kapcsolatos ügyintézés
  • nyugdíjjal kapcsolatos ügyintézés
  • családtámogatással kapcsolatos ügyintézés

Rákóczi téri kormányablak (Rákóczi tér 1. – I. emelet)

Ügyfélfogadási idő:

Hétfőn: 7.00 – 17.00 óráig
Keddtől – szerdáig: 8.00 – 20.00 óráig
Csütörtökön: 8.00 -18.00 óráig
Pénteken: 8.00 -12.00 óráig

Intézhető ügyek:

  • gépjárművel kapcsolatos ügyintézés
  • személyi okmányokkal kapcsolatos ügyintézés (vezetői engedély, személyi igazolvány, útlevél)
  • lakcímbejelentéssel kapcsolatos ügyintézés
  • honosítási kérelem
  • ügyfélkapuregisztráció
  • nagycsaládosok otthonteremtési támogatásával kapcsolatos kérelmek benyújtása
  • Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Térrel (EESZT) kapcsolatos ügyintézés

Fontos kiemelni, hogy a kormányablakban a Családtámogatási és Társadalombiztosítási Főosztály ügyfélfogadását követően csak kérelmek benyújtására van lehetőség, amelyet az ügyintéző továbbít a főosztály számára. Kivételt képez a TAJ kártya pótlása, valamint az EU kártya, melyeket a kormányablakban is kiállítanak.

Forrás: Csongrád-Csanád Megyei Kormányhivatal