Továbbra is intézhetők családtámogatási ügyek a Rákóczi téren
A Csongrád-Csanád Megyei Kormányhivatal célja, hogy folyamatosan magas színvonalú ügyfélkiszolgálást biztosítson minden állampolgár számára.
A lakosság a kormányablakokban jelenleg több mint 2500 féle ügykört intézhet, kezdeményezhet és kaphat tájékoztatást az eljárás menetéről. Szegeden a Családtámogatási és Társadalombiztosítási Főosztály külön ügyfélszolgálattal segíti a gyors ügyintézést a Rákóczi téri épület földszintjén – vagyis a kormányablakkal egy épületben, ám eltérő nyitvatartással.
Családtámogatási és Társadalombiztosítási Főosztály (Rákóczi tér 1. – földszint)
Ügyfélfogadási idő:
Hétfőtől – Csütörtökig: 8.00 – 16.00 óráig
Pénteken: 8.00 -12.00 óráig
Intézhető ügyek:
- egészségbiztosítással kapcsolatos ügyintézés
- nyugdíjjal kapcsolatos ügyintézés
- családtámogatással kapcsolatos ügyintézés
Rákóczi téri kormányablak (Rákóczi tér 1. – I. emelet)
Ügyfélfogadási idő:
Hétfőn: 7.00 – 17.00 óráig
Keddtől – szerdáig: 8.00 – 20.00 óráig
Csütörtökön: 8.00 -18.00 óráig
Pénteken: 8.00 -12.00 óráig
Intézhető ügyek:
- gépjárművel kapcsolatos ügyintézés
- személyi okmányokkal kapcsolatos ügyintézés (vezetői engedély, személyi igazolvány, útlevél)
- lakcímbejelentéssel kapcsolatos ügyintézés
- honosítási kérelem
- ügyfélkapuregisztráció
- nagycsaládosok otthonteremtési támogatásával kapcsolatos kérelmek benyújtása
- Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Térrel (EESZT) kapcsolatos ügyintézés
Fontos kiemelni, hogy a kormányablakban a Családtámogatási és Társadalombiztosítási Főosztály ügyfélfogadását követően csak kérelmek benyújtására van lehetőség, amelyet az ügyintéző továbbít a főosztály számára. Kivételt képez a TAJ kártya pótlása, valamint az EU kártya, melyeket a kormányablakban is kiállítanak.