Ünnepélyes keretek között adták át a Kereskedő közben kibővített ügyfélszolgálatot
Tíz munkaállomással bővült Szegeden a Kereskedő közben működő kormányablak. A fejlesztésnek köszönhetően a kormányablakos ügyintézés mellett családtámogatási és társadalombiztosítási, valamint földhivatali ügyfélszolgálat is várja az állampolgárokat. A kibővített ügyfélszolgálat ünnepélyes átadására március 13-án került sor.
Dr. Róth Márton főispán beszédében kiemelte: a szolgáltató állam arra összpontosít, hogy az ügyfelek minőségi kiszolgálásával előre tekintsen. Itt, Szegeden, a Kereskedő közben a bővített kormányablak szolgáltatásaival épp a fenti célokat kívánjuk megvalósítani. A szolgáltató állammal biztosította ügyintézés viszont nemcsak azoknak kell, hogy megadasson, akik településén kormányablak található. Csongrád-Csanád vármegyében március 20-tól ismételten a kistelepüléseken élők rendelkezésére áll a mobilizált kormányablak-ügyfélszolgálat – ismertebb nevén a kormányablak busz – melyet már ebben a hónapban a vármegye 16 településén felkereshetnek a helyiek – tette hozzá.
Dr. Domokos Péter, a Miniszterelnökség Területi Közigazgatásért Felelős Államtitkárság ügyfélbarát fejlesztések koordinációjáért felelős munkatársa elmondta, 2011-től folyamatos a fejlődés a kormányablakok infrastruktúrája és ügyfélbarát megújítása tekintetében, amit a folyamatos képzésekkel is támogat a szakmai irányító Miniszterelnökség. Mára az ügyfelek hozzászoktak, hogy ugyanazt a magas színvonalú, hatékony ügyfélkiszolgálást kapják az ország mind a 315 kormányablakában, fél tucat okmányirodájában, ugyanennyi Gépjármű Ügyintézési Pontján, valamint 25 db kormányablak buszán. Ezt mi sem igazol jobban, hogy az ügyfelek több mint 80 százaléka elégedett a kormányablakok által nyújtott szolgáltatással. További célunk, hogy megfelelő szakértelemmel bíró ügyintézők segítségével helyben, személyesen is tudjuk biztosítani az ügyintézés színvonalát. Csongrád-Csanád vármegye pedig az élen jár a fejlesztésekben, amit a mai, kibővített és integrált kormányablak átadása is bizonyít.
Az ország versenyképességét javítja, hogy egy helyen gyorsan, színvonalasan kiszolgálják az ügyfeleket. Szegeden, itt a Kereskedő közben az épület bővítésével, és ezzel párhozamosan a szolgáltatások bővítésével olyan integrált ügyfélfogadás valósul meg, mely valóban hatékonyabbá teszi minden korosztálynak a hivatali ügyek intézését – mondta Mihálffy Béla, a térség országgyűlési képviselője.