Kép
Széchenyi 2020 infoblokk

Ügyfélkapcsolati Rendszerek Fejlesztése (KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15-2017-00053)

A kedvezményezett neve:

Zala Megyei Kormányhivatal

Konzorciumi partnerek:

Zala Megyei Kormányhivatal (konzorciumvezető)

Miniszterelnökség

Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség

A projekt címe:

Ügyfélkapcsolati Rendszerek Fejlesztése

A projekt költsége és az elnyert támogatás összege, tervezett befejezés dátuma:

A szerződött támogatás összege: 6.259.549.918 forint

A támogatás mértéke: 100%

A projekt tervezett befejezési dátuma: 2021.09.30.

A projekt a Széchenyi 2020 program keretében az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap és a Magyarország költségvetése társfinanszírozásával valósul meg.

A projekt bemutatása:

A Közigazgatás- és Közszolgáltatás- Fejlesztési Operatív Program (KÖFOP) keretében meghirdetett „Adminisztratív terhek csökkentése” című konstrukcióban a Zala Megyei Kormányhivatal által vezetett konzorcium nyertes pályázatot nyújtott be.

A projekt átfogó célja a kormányhivatalok ügyfélkapcsolati tevékenységeinek hátterét képező informatikai háttértámogatás és kapcsolódó folyamatok fejlesztése, hatékonyabbá tétele.

A belső folyamatok optimalizálásával, az információk hatékonyabb megosztásával és a folyamatok elektronizálásával csökken az ügyintézések átfutási ideje és az ügyfelekre háruló adminisztrációs teher.

A projekt elsősorban a közigazgatás szervezettségének javítását, a közigazgatáson belüli folyamatok elektronizálását szolgálja, és a kormányhivatalok egységes működéséhez szükséges alapvető fejlesztéseket tartalmaz. Támogatja továbbá a fővárosi és megyei kormányhivatalok belső működéséhez tartozó folyamatok egyszerűsítését és elektronizálását, amelyek szükségesek ahhoz, hogy az ügyfelek által közvetlenül érzékelhető folyamatok, közigazgatási eljárások, szolgáltatások elektronikusan támogathatók legyenek. Megvalósít továbbá két olyan informatikai fejlesztést is, amely konkrét ügyfélszolgálati ügyek elektronizálására irányul.

A projektben megvalósuló fejlesztések az alábbiak:

  • Teljes közigazgatásra kiterjesztett Közigazgatási Tudástár rendszer fejlesztése;
  • Egységes ügyintéző elérési, belső jogosultság kezelési rendszer létrehozása;
  • Működtetés menedzselési (Helpdesk) rendszer kialakítása kormányhivatali szinten szolgáltatás-menedzselés informatika és épületüzemeltetés területén;
  • Az állami tisztviselők teljesítményértékelési rendszerének kialakítása informatikai modullal együtt;
  • Ügyfélkapcsolati menedzselési rendszer kialakítása és konkrét kormányablak ügykörök fejlesztése (a társadalombiztosítási azonosító jelet igazoló hatósági igazolvány másodlatának kiadása és a hatósági erkölcsi bizonyítvány közvetlen igénylése lehetővé válik a kormányablakokban);
  • Kormányablak Mobil applikáció kifejlesztése.
     
  • Kormányablak Mobilapplikáció foglalkoztatási modul fejlesztése és az OFA Virtuális Munkaerőpiaci Portál integrációja;
     
  • Kormányablak ügyfélhívó rendszerének továbbfejlesztése;
     
  • HR Workflow rendszer;
     
  • OKNYIR és KSZNY rendszerek Központi jogosultságkezelő (IDM), Erős Hitelesítés Rendszer (NAM) integrációja, központi biztonsági eseménygyűjtő szolgáltatás és működés monitoring biztosítása.

 

A projekt azonosító száma: KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15-2017-00053

További információ kérhető: Englert Tamás szakmai vezető

+36 92 507 770

englert.tamas@zala.gov.hu